Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Durrhurr =3=

Siirry alas 
+3
Tino Väinämöinen
Thomas Buhl
Arthur Kirkland
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Helmi 20, 2011 9:16 pm

Arthur Kirkland kirjoitti:
Heh, mun ficissä Kielolle, jonka todennäköisesti aloitan aivan alusta, koska menetin haluni kirjoittaa sitä, Feliks on Rohkelikossa mutta Tino Rohkelikossa Razz mutta tää on kaikkien oma päätös, ja musta on jännä nähä mitä porukat kehittelee.

Tiedätkös, luin tuon varmaan 5 kertaan enkä taida vieläkään tajuta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Helmi 20, 2011 11:59 pm

No mulla oli hieman vaikeuksia päättää, kumpaan tupaan ne tungen, kun ne sopii niihin molempiin tupiin . Paitsi Tinon pystyn 100% kuvittelemaan Puuskupuhiin<3 Toisaalta, vois Tino sopia Rohkelikkoonkin... Puolasta en ole niin varma, ehkä sekin on siinä Rohkelikon ja Puuskupuhin välillä...

VAIKEETA!! >O<
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyMa Helmi 21, 2011 5:37 pm

Kielo, minä taas en ymmärrä mitä sinä et muka ymmärtänyt ultra-selkeästä viestistäni <3

Ja on se vaikeaa D: Pistin Arthurin Luihuiseen oikeestaan piruuttani, mutta minusta se ihan todella sopii sinne.

HEI IHAN KYSYMYS! Puhuin tänää yhen kaverin kaa pahoista symboleista kun yks jätkä piirsi sen sketchbook suojukseen shakkilaudan ja UPEET gootihenkiset kirjaimet (joilla sen nimi luki Razz). Ja mun kaveri väitti, että shakkiruudukolla on jotaki satanistisia merkityksiä, ja keskustelu siirty pojan pahuuden kautta symboleihin. Kiinnostaa vaan, tietääkö kukaan täällä mitään aiheeseen mahdollisesti liittyvää? Ja ihan huvin vuoksi voin kertoa, että mun suojukseen piirsin sateenkaaren, kirahvin, banaanin, irtojalan, kyniä, viivottimen, maalaustarvikkeet, USB-kaapelin (edelliset 5 muodostivat minun nimeni) ja Dr.1 Fokker lentokoneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyMa Helmi 21, 2011 11:27 pm

En ymmärtänyt sitä, koska se ei ole suomen kieliopin mukaisesti oikein Rolling Eyes Ihan näin pilkkua viilatakseni.

Ja kokeile pakanaverkkoa . Paljon asiaa pakanistisista uskonnoista. Ja saanen korostaa, etten itse ole pakanauskoinen.


Viimeinen muokkaaja, Kielo Väinämöinen pvm Ti Helmi 22, 2011 10:48 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyTi Helmi 22, 2011 6:25 pm

No, kun puhun kahta kieltä "äidinkielenä" ja puhun ranskaa, ruotsia sekä japania, ja opettelen vielä helvetti mandariinia, ei kielioppi ole mun vahvin alueeni, kun näissä kaikissa kielissä on tyylin eri kielioppi paitti ruotsissa ja englannissa Razz

Ja kiitos. Nyt voinkin sitten analysoida sen pojan "pahuutta" *heheheheh*
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyMa Helmi 28, 2011 9:21 pm

Multa loppuu huomenna hiihtoloma! ;___; En ole tehnyt tänään muuta kuin siivonnut huonettani ja järjestellyt koulupapereita... ja tietenkin ollut tietokoneella. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyTi Maalis 01, 2011 6:34 pm

Hehe, mullahan ei hiihtolomaa edes ollut Very Happy Onnee teille siellä Suomessa vaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Huhti 17, 2011 5:08 pm

Käykö täällä foorumilla enää kukaan?!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 08, 2011 7:49 pm

Käy, mutta ei meijän lisäks kukaan D:
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Kesä 12, 2011 2:21 am

Joo ei kyl taida käydä... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Kesä 26, 2011 10:13 pm

Mä löysin tän sivuston! 8D
Löyty suosikeista..
Olin sillee "WHOOT! MIKÄ HITTO TÄMÄKIN ON?!", mutta sitten muistin, että tämähän on se oikein jännä paikka.

Anteeksi, että olen ollut poissa! >////<
En saanut enää inspistä ropeihin, joten unohdin tämän sivun!
Jaaa...Nyt mä yritän tehdä comebackin! 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:40 pm

Joo ei täällä oikein näy ketään. Pitäskö julistaa hei kesätauko?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am

Just kun mulla olis aikaa käydä... D8 Huominen on vielä vapaata, mutta ensi viikolla alkaa kesätyöt. Pääsen silti iltaisin tietokoneelle. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Durrhurr =3=
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: OOC-keskustelut-
Siirry: