|
| Durrhurr =3= | |
|
+3Tino Väinämöinen Thomas Buhl Arthur Kirkland 7 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| | | | Tino Väinämöinen
Viestien lukumäärä : 137 Join date : 05.12.2010 Paikkakunta : Muumimaailma
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Helmi 20, 2011 11:59 pm | |
| No mulla oli hieman vaikeuksia päättää, kumpaan tupaan ne tungen, kun ne sopii niihin molempiin tupiin . Paitsi Tinon pystyn 100% kuvittelemaan Puuskupuhiin<3 Toisaalta, vois Tino sopia Rohkelikkoonkin... Puolasta en ole niin varma, ehkä sekin on siinä Rohkelikon ja Puuskupuhin välillä...
VAIKEETA!! >O< | |
| | | Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Ma Helmi 21, 2011 5:37 pm | |
| Kielo, minä taas en ymmärrä mitä sinä et muka ymmärtänyt ultra-selkeästä viestistäni <3 Ja on se vaikeaa D: Pistin Arthurin Luihuiseen oikeestaan piruuttani, mutta minusta se ihan todella sopii sinne. HEI IHAN KYSYMYS! Puhuin tänää yhen kaverin kaa pahoista symboleista kun yks jätkä piirsi sen sketchbook suojukseen shakkilaudan ja UPEET gootihenkiset kirjaimet (joilla sen nimi luki ). Ja mun kaveri väitti, että shakkiruudukolla on jotaki satanistisia merkityksiä, ja keskustelu siirty pojan pahuuden kautta symboleihin. Kiinnostaa vaan, tietääkö kukaan täällä mitään aiheeseen mahdollisesti liittyvää? Ja ihan huvin vuoksi voin kertoa, että mun suojukseen piirsin sateenkaaren, kirahvin, banaanin, irtojalan, kyniä, viivottimen, maalaustarvikkeet, USB-kaapelin (edelliset 5 muodostivat minun nimeni) ja Dr.1 Fokker lentokoneen. | |
| | | poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Ma Helmi 21, 2011 11:27 pm | |
| En ymmärtänyt sitä, koska se ei ole suomen kieliopin mukaisesti oikein Ihan näin pilkkua viilatakseni. Ja kokeile pakanaverkkoa . Paljon asiaa pakanistisista uskonnoista. Ja saanen korostaa, etten itse ole pakanauskoinen.
Viimeinen muokkaaja, Kielo Väinämöinen pvm Ti Helmi 22, 2011 10:48 pm, muokattu 1 kertaa | |
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Ti Helmi 22, 2011 6:25 pm | |
| No, kun puhun kahta kieltä "äidinkielenä" ja puhun ranskaa, ruotsia sekä japania, ja opettelen vielä helvetti mandariinia, ei kielioppi ole mun vahvin alueeni, kun näissä kaikissa kielissä on tyylin eri kielioppi paitti ruotsissa ja englannissa Ja kiitos. Nyt voinkin sitten analysoida sen pojan "pahuutta" *heheheheh* | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Ma Helmi 28, 2011 9:21 pm | |
| Multa loppuu huomenna hiihtoloma! ;___; En ole tehnyt tänään muuta kuin siivonnut huonettani ja järjestellyt koulupapereita... ja tietenkin ollut tietokoneella. | |
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Ti Maalis 01, 2011 6:34 pm | |
| Hehe, mullahan ei hiihtolomaa edes ollut Onnee teille siellä Suomessa vaan... | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Huhti 17, 2011 5:08 pm | |
| Käykö täällä foorumilla enää kukaan?!! | |
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Toukokuu 08, 2011 7:49 pm | |
| Käy, mutta ei meijän lisäks kukaan D: | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Kesä 12, 2011 2:21 am | |
| Joo ei kyl taida käydä... | |
| | | Thomas Buhl
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 06.12.2010
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Kesä 26, 2011 10:13 pm | |
| Mä löysin tän sivuston! 8D Löyty suosikeista.. Olin sillee "WHOOT! MIKÄ HITTO TÄMÄKIN ON?!", mutta sitten muistin, että tämähän on se oikein jännä paikka.
Anteeksi, että olen ollut poissa! >////< En saanut enää inspistä ropeihin, joten unohdin tämän sivun! Jaaa...Nyt mä yritän tehdä comebackin! 8D | |
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= La Heinä 16, 2011 9:40 pm | |
| Joo ei täällä oikein näy ketään. Pitäskö julistaa hei kesätauko? | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= Su Heinä 24, 2011 2:47 am | |
| Just kun mulla olis aikaa käydä... D8 Huominen on vielä vapaata, mutta ensi viikolla alkaa kesätyöt. Pääsen silti iltaisin tietokoneelle. 83 | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Durrhurr =3= | |
| |
| | | | Durrhurr =3= | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |