Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Durrhurr =3=

Siirry alas 
+3
Tino Väinämöinen
Thomas Buhl
Arthur Kirkland
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Joulu 23, 2010 6:10 pm

Niin siis kuka sä taas olitkaan? Heheheheheheheeh. Ei tunneta. Paitsi aika pirun hyvin. Aiyaa... Mullon ny ikävä ihan kaikkia, ku ei oo kouluu, en nää kavereita täälläkään. Enkä mun seksikästä saksofonistia.

HTC Desire on ehkä paras kännykkä tällä vuoskymmenellä. Applen iPhonet jää auttamatta kakkosiks. Mutta mä nyt olenkin järkyttävä HTC nörtti. Muuten kannatan Applea kaikessa, mutta HTC tekee yksinkertaisesi parempia puhelimia. Quietly brilliant, eikö totta?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Joulu 23, 2010 7:59 pm

No, paremmin sinä tunnet minut kuin iskäni minut. Jehees, meilläkin alkoi loma eilen (wohoo!), kun TYK pääsi lomille jo perjantaina. Me norssilaiset sitten nauroimme heille, kun lomamme kestää noin viikon pidempään kuin heillä. Vahingonilo on paras ilo Rolling Eyes

Miksi kaikki hehkuttavat Applea? Mielestäni täysin turha keksintö joka olisi saanut jäädä keksimättä (ja kohta Applen keksijä tulee vetämään minut hirttoköyden jatkoksi...) . Mutta eipä voi mitään. Maailma ei välitä minusta enkä minä maailmasta, joten täytyy kohta saada kasaan pari sataa miljoonaa euroa/dollaria/ruplaa ja perustaa se random tutkimuskeskus Siperiaan tai Tshernobyliin. (saa sitä haaveilla Cool )


Ja älkää saako minusta masentavaa kuvaa, en ole sellainen oikeasti Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyPe Joulu 24, 2010 10:14 pm

Hyväää joulua!! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyMa Joulu 27, 2010 5:34 pm

Ja sitten se meni. Tuli käytyä jouluna Disneyland Hong Kongissa. Nyt on Mikki hiiren perseet korviksina Very Happy

Apple apple apple <3 tietokoneissa se on ehdoton ykkönen. Joku windows on niin paska. Piste ja loppu.

Ja mä opin ettei susta kannata välittää. Itse tämän opetit.

Ja ihan sikahelmee oli Honkkarissa jouluna <3 pitää ny hiukkasen hehkuttaa, kun mulla ei muuten oikei koskaa oo mitää millä kehuskella XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Froya Gunnleif




Viestien lukumäärä : 52
Join date : 10.12.2010
Paikkakunta : Ruudun takana

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyKe Joulu 29, 2010 3:06 am

Hyvää myöhäistä joulua ja anteeksi poissa oloni... siivoamiseeni tyytymätön äiti antoi konekieltoa ;(

Mutta siis hyvää joulua ja uuttavuotta Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Tammi 01, 2011 6:56 am

Hyvää uutta vuotta kaikille!!! <3<3<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Tammi 01, 2011 8:37 pm

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!

Vuosi alko hyvin, sain tusseja, viivottimen ja uudet Converset. Ja ylihuomenna takaisin kouluun. Ja täällä pitäisi hieman ikävöittää teidän pelaajien elämää. Eli hauskaa lisätyötä minulle. HEI liityin Aphfff:n Very Happy

Vitsi tietääkö kukaan sellasta foorumia missä vois pelata ihan millä animehahmolla vaan? Siis joku yks paikka vaan sellasta varten? Jos ei oo, ni kuka laittaa mun kans sellasen pystyyn? Ei tarvi ilmottautuu, etsin sellaisen sit enkuks jos ei kukaan innostu =3=
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Tammi 02, 2011 12:55 am

Hohoo, meillä alkaa koulu vasta kymmenes päivä. x)

Arthur Kirkland kirjoitti:
HEI liityin Aphfff:n Very Happy

Ootko sä siellä grazyinso? Heitin vain arvauksella. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Matthew Williams

Matthew Williams


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.12.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Tammi 02, 2011 1:10 am

Oikein hyvää ja riemukasta uutta vuotta 2011 ihan kaikille myös minun puolestani!~ Smile

Ja voisin ehkä näin uuden vuoden jälkeen viimein laittaa jonkinlaista pelinaloitusta alulle..
Takaisin alkuun Siirry alas
Froya Gunnleif




Viestien lukumäärä : 52
Join date : 10.12.2010
Paikkakunta : Ruudun takana

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Tammi 02, 2011 4:51 am

Hyvää uuttavuotta näin (hiukan) myöhässä, mutta olin Turussa aaton...
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Tammi 02, 2011 6:18 pm

Joo, olen crazyinso Very Happy

Ja Matthew, oikea asenne Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Tammi 02, 2011 10:53 pm

Mahrottoman hauskaa uuttavuotta näin jälkeenpäin! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Tammi 22, 2011 12:49 am

Syvimmät pahoitteluni epäaktiivisuudestani, kun minua ei ole näkynyt täällä foorumilla pitkään aikaan. Minulla on ollut hieman terveydellisiä ongelmia...kaikki tietävät kaamosmasennuksen,eikös? No, minä hieman erikoinen ihminen, sillä en kärsi silloin kun valo alkaa vähentyä syksyllä, vaan minulla alkavat ongelmat keväällä valon määrän lisääntyessä. Tänä vuonna vaivani iski erittäin aikaisin ja olen kärsinyt kohta suunnilleen kaksi viikkoa unettomuudesta (en nukahda helposti,nukun pätkissä,aamulla herään viiden aikoihin enkä saa enää unta etc...) ja sen johdosta väsymyksestä, ruokahaluttomuudesta ja ynnätään tähän vielä lievä stressi niin ei hyvää päivää... Nyt parina viime päivänä olen saanut paremmin unta vähän kikkailtuani kaikenlaista ja olen jopa pystynyt valvomaan koko päivän ilman päivänokosia.

Joten, yritän nyt ehtiä/jaksaa moderoida täällä ja saada "kirkasvalomasennukseni"(jos joku tietää tälle paremman/virallisen nimityksen niin saa kertoa) kuntoon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyLa Tammi 22, 2011 1:12 pm

Aha. En viitsi keksiä pitempää vastausta, ja iloisesti osoitan tämän sinulle. HTC Desire on muuten todella hyvä puhelin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Tammi 27, 2011 11:13 pm

Niin on Nokian x6:nenki kunhan sitä ei vaan heittelisi, köhköh...Olen onnistunut heittämään puhelimeni suunnilleen 5 kertaa jo tällä viikolla koulun lattialle opettajien jalkoihin Laughing Mutta joo, kyllä se HTC:kin minulle kelpaisi, jos vain olisi rahaa, mutta kun ei ole himputin säästökuurin takia. Kaikkea sitä meneekin vapaaehtoisena lupaamaan.... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyPe Tammi 28, 2011 4:30 pm

Esineet tosiaann kestävät paremmin jos niistä pitää hyvää huolta Very Happy Mutta minä todellakin tarvitsin uuden puhelimen, ja mielestäni ansaitsin juuri sen minkä halusin, sillä ne 7 vuotta mitä olen kännykkää pitänyt omistusessani, ensimmäiset 5 vuotta hallussani oli yksi erittäin vanha yksilö, kaikenlisäksi prototyyppi jonka isäni "lainasi" työpaikaltaan (on ollut Nokialla töissä ikuisuuden ja vaihtoi kesällä firmaa) ja kun tämä harvinainen otus lopulta kuoli, sain uuden prototyypin, tosin sentään vähän uudempaa mallia. Eli rakas puhelimeni Kyrios on ensimmäinen puhelin joka on minulle ostettu rahalla, ja omasta mielestäni maailman patas. Tästä tulikin mieleeni, olenko täällä ainoa joka nimeää sähkölaitteitaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyPe Tammi 28, 2011 8:54 pm

En voi sille mitään, että tarvitsen jesaria saadakseni esineet pysymään käsissäni (tai sitten voisin yksinkertaisesti laittaa tavarat pois ennen kuin alan selittää ja heilua yli-innokkaasti). Ja kyllä, minusta tuntuu, että olet (ellei kukaan muu tunnusta). Ja uudet tavarat on kivoja. Varsinkin kännykät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Helmi 10, 2011 1:04 am

Tämä paikka on autioitunut sairaasti affraid
Ropettaisin täällä mielelläni, mutta minun ja Kiinan rope on juuttunut ^^''
Täytyy varmaan aloittaa uusi...
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Helmi 10, 2011 1:53 am

Se on huomattu kyllä ja olemmekin jo tarttuneet toimeen saadaksemme foorumista jälleen aktiivisen, mutta mutta... Tuntuu, että vaikka tekisimme mitä täällä ei käy porukkaa. Ylläpitäjämme joutui poistamaan jo yhden pelaajan (Amerikan) epäaktiivisuuden takia.

Olemme aloittaneet uusia aiheita joihin saa ja kannattaakin osallistua. Ja Tylypahka rope on vihdoinkin pystyssä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Helmi 10, 2011 3:32 pm

Niin, en tajua mihin hittoon te kaikki olette kadonneet? Very Happy Tämä on suhteellisen kummallista... Ja tuskin saamme edes lisää porukkaa... (~*_*)~ Kuitenkin, yritetään kituutella hengissä :3 Kaikki tylypahkaan, ja koulussakin saa ropettaa, hyppää vaikka mukaan johkin rändom threadiin Very Happy Pitäs jaksaa mainostaa... Ja olla aktiivinen siellä aphfff:ssä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyTo Helmi 17, 2011 11:12 pm

Täytyy-alkaa-käymään-täällä-useammin.... @___@ Mitäköhän mun viimeisimmästä viestistä on aikaa...? Oikeesti, nyt rupeen kyl käymään tääl enemmän. Ja siihen tulee erinomainen tilaisuus, huomenna miulla hiihtoloma! Very Happy
Ai nii, tänne on tullut uus hieno ulkoasukin! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyPe Helmi 18, 2011 1:46 am

Haa, aktiivisuutta! On se mukavaa, että saadaan taas porukkaa tänne Smile Kannattaa myös tulla mukaan tuonne Tylypahka-ropeen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptyPe Helmi 18, 2011 5:38 pm

JEEEEEEEEEEEEEE Ihmisiä <3 En keksi sitten oikeastaan mitään järkevää, paitsi että olen joko todella lähellä poikaystävämahdollisuutta, tai entistä kauempana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Helmi 20, 2011 5:01 pm

No nyt kirjoitin Puolan hahmoesittelyn tuonne Tylypahkan puolelle... ^^ Laitan Puolan ja Suomen samaan tupaan, eli Puuskupuhiin<3 Paitsi Tino voisi sopia myös Rohkelikkoon...
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 EmptySu Helmi 20, 2011 7:45 pm

Heh, mun ficissä Kielolle, jonka todennäköisesti aloitan aivan alusta, koska menetin haluni kirjoittaa sitä, Feliks on Rohkelikossa mutta Tino Rohkelikossa Razz mutta tää on kaikkien oma päätös, ja musta on jännä nähä mitä porukat kehittelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Sponsored content





Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Durrhurr =3=   Durrhurr =3= - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Durrhurr =3=
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: OOC-keskustelut-
Siirry: