Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

Conit lähestyvät. Oletko valmis?

Siirry alas 
+2
Tino Väinämöinen
poistoon
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen

Viestien lukumäärä : 137

Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 13, 2010 1:50 pm

Mmmh... mutta pointti on siinä, etten kauppaa mitään; minä ainoastaan vähän mainostan toista foorumia~ ^u^
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland

Viestien lukumäärä : 215

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 13, 2010 5:24 pm

Suoramainos menis paremmin perille = En jaksa pyytää osotetta, antaisitko, kiitos? Very Happy
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen

Viestien lukumäärä : 137

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 13, 2010 8:56 pm

Ok! Tässä vain herättelin mielenkiintoa... Very Happy

http://p1.foorumi.info/axpfff/index.php
poistoon
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 120

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 13, 2010 11:05 pm

Ja sitten jos palaisimme aiheeseen, ettei menisi aivan offtopiciksi. Ja Arthur, tämä koskee varsinkin sinua Wink
Froya Gunnleif

Viestien lukumäärä : 52

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 14, 2010 3:14 am

Yes mam! (Alan kuulostaa `Tinolta`!)

Hahaa! Kevät puolella saan tun ensi kesän traconiin tarkoitetun Bela-asuni valmiiksi... enää puuttuu kaulus ja rusetit! ;D

Tosin sitten varmuuden vuoksi katsastan Belgian pukua kirppareilta...
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 14, 2010 5:33 pm

MOM! I'm the dayumn Admin! Which means I can do what I want!

Joo, coneissa on kivaa. Oon taas sienissä, älkää välittäkö. Oikeastaan olen aina sienissä, joten olen hyvää coniseuraa.
Thomas Buhl

Thomas Buhl

Viestien lukumäärä : 85

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 14, 2010 5:42 pm

Mä en oo ikinä ollu coneissa Laughing
Ensi vuoden coni on eka kertani~
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 14, 2010 5:46 pm

Olin joskus Animeconissa vuonna nakki&babushka, ja siellä oli 30 Narutoa =3=' Ja Tampere Kupliissa ollu aina!
poistoon
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 120

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:46 pm

Arthur Kirkland kirjoitti:
MOM! I'm the dayumn Admin! Which means I can do what I want!

Joo, coneissa on kivaa. Oon taas sienissä, älkää välittäkö. Oikeastaan olen aina sienissä, joten olen hyvää coniseuraa.

Montako kertaa pitää sanoa, etten ole
1. äitisi
2. orjasi
3. sukua sinulle millään tavalla/kasvattivanhempasi/-sisaruksesi.

Menikö jakeluun?

Ja jotten vetäisi offtopickia niin sanokaamme että pukuiluni historia on surullinen. Minun on pitänyt cossata ainakin kolmea eri hahmoja, mutta mikään niistä ei toteutunut, ei sitten millään.

Onko teillä kokemusta pukuilun epäonnistumisesta? Olitko ostanut kaikki tarvikkeesi jo, mutta päättänytkin olla pukuilematta? Mikä meni vikaan/ Miksi?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? - Sivu 2 Empty

Conit lähestyvät. Oletko valmis?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: OOC-keskustelut-
Siirry: