Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Conit lähestyvät. Oletko valmis?

Siirry alas 
+2
Tino Väinämöinen
poistoon
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyKe Joulu 08, 2010 11:22 pm

Joulukuun lähestyessä puolta väliä, on sopiva hetki alkaa miettimään tulevan vuoden con-tapahtumia. Ensivuonna tulosaa mm. Chibicon Kuopiossa, Kitacon Kemissä, Bakacon Pieksämäellä ja Tracon Tampereella.

Oletko jo suunnittelemassa matkaa Suomen toiselle puolelle coniin vai jätätkö välistä? Oletko jo aloittanut puvun valmistelun, mietitkö milloin aloittaisit vai jätätkö pukuilun mieluusti muille?

Keskustelua (enemmän tai vähemmän aiheen vierestä) aiheestä yleensäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 12:47 am

Ensi vuonna pitäisi miitata muutaman nettikamun kanssa... muuten ei ole suurempia suunnitelmia cosplay-tapahtumien kanssa.
Pukeudun Preussiksi~<3

Herrajumala, tajusin justiinsa, että onnistuin kuuntelemaan tämän tasan kymmenen minuuttia: https://www.youtube.com/watch?v=F6YiuAG50zc&feature=related
8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 1:02 am

Kuten jo tuolla toisella foorumikeskustelussa mainitsin, niin olen myös menossa Traconiin Espanjana. Very Happy
Oon menossa sinne Tinon,bestikseni ja nettikamujeni kanssa. =D

Siitä puheenollen sain tänään kässässä Espanjan paidan valmiiksi! ^^''
Siitä piti tulla pitkähihainen, mutta opettaja antoi tehdä vaan lyhyet hihat -__-**

No, ostan nettikaupasta Espanjan lipun, niin minut edes tunnistetaan sieltä ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 1:38 am

Tracon taitaa olla ehkä suosituin con ensivuonna. Itsekin taidan piipahtaa siellä, jos vain saan raahattua kaverini sinne kanssani kaverini saavat minut raahattua sinne. Ja jos aikatauluni sallivat Smile Minun oli tarkoitus larpata/cossata yhdessä kavereideni kanssa tänä kesänä ja minun piti olla Unkari, mutta juttu pääsi vähän lässähtämään siihen, että iskin sakset reiteeni (ei mitään vakavaa, älkää pelätkö, mutta varokaa Fiskarsin teräväpäisiä pikkusaksia, kun olette nousemassa ylös lattialta Cool ) ja eräs yksi muutti sitten Kiinaan (terveisiä vaan Arthur täältä koto-Suomesta Rolling Eyes ). Joten se sitten vähän jäi. Mutta mutta. Minulla on kuitenkin tarvikkeet edelleen kasassa eli kengät, paistinpannu, hanskat ja järjetön määrä kangasta. Kaavatkin löytyy heti, kun jaksan niitä ruveta muokkailemaan itselleni sopivimmiksi. Jos nyt saisin otettuani itseäni vihdoista viimein niskasta kiinni ja saisin toteutettua sen puvun Very Happy

Oi, rakastan käsityötunteja koulussa! Tosin minulla ei ole niitä enään, kun pääsin lukioon enkä sitten älynnyt hakea käsityöpainoitteiseen lukioon>_<. No, onhan minulla vielä se vähä vapaa-aika jäljellä (eli kotiin nukkumaan heti, kun pääsen koulusta melkein aina neljältä). Ei, ei kannata änkeä niitä lukujärjestyksiä niin täyteen kuin minä (tai sitten kannattaa, koska lukion lopussa on helpompaa, kun ei tarvi panikoida onko suorittanut tarvittavan määrän kursseja etc). Ja taas asian vierestä... Kuitenkin, rakastan tehdä kaikkea käsilläni ja olen tunnetusti henkilö jolla on monta rautaa tulessa samaan aikaan. Tällä hetkellä työn alla on (ficcien lisäksi) Unkari-cossi, ysiluokalla almost valmiiksi saadun takkini viimeistely (nappien ompelu, helmakäänne, vuorin kääntöaukon umpeenompelu...), pari piirrustusta kavereille sekä kasa kaikkea enemmän tai vähemmän randomia, kuten pitsihanskojen virkkaaminen! Laughing Tai sitten vain luovun Unkari-cossista ja menen Englantina. Lippukin olisi jopa valmiina! Kielikurssi Englantiin viime kesänä kannatti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 1:42 am

Kielikurssi? O__O
Vähä siistiä!
kerro mulle! Very Happy
(Joo, poikkean vähän aiheesta...xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 1:46 am

Juu siis, olin kesällä (7.6-20.6) yhdessä erään ystäväni kanssa Englannin Torquayssa kielikurssilla. Menimme EF:n kautta ja voin sanoa, että kannatti maksaa 1500e+muut kustannukset eli yhteensä noin 1700euroa kutakuinkin. Mutta se oli ehdottomasti sen arvoista, sillä se oli meidän molempien mielestä tähän astisen elämämme parasta aikaa!ja miten niin muka mainospuhe? Laughing Voin kertoa tarkemminkin mitä teimme siellä yms jos kiinnostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 2:13 am

Ehkä me nähdään sut siellä Traconissa sitten. Very Happy Btw tapaan siellä kauan tuntemani kirjekaverini (ehkä) joten siksi se on kivaa mennä sinne sen lisäksi, että saa pukeutua Preussiksi. : 3
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 4:53 pm

Jeesus tulee, oletko valmis? Viritä virtes osaatko psalmis?

Ken osaa kertoa mulle tämän kappaleen esittäjän, saa kymmenen pistettä ja papukaija merkin. Tämä alkoi siis päässä soimaan luettuani otsikon XD En siis yritä trollata.

Ja joojoo, kävisin jossain conissa, MUTTA kun omistan vaa joku 20 RMB, ni sillä ei saa lentolippuja. Vois teetättää muuten jonku puvun täällä XD Teetätän jo hienon talvitakin, ku mennään uutena vuotena (Kiinalaisena) Japaniin, ja siellä on kuulemma jopa kylmä. Minkä puvun teetän, ideas? Feliciano on kesken, Kielo, murtaudu meille ja lähetä kankaat ja ompelutarvikkeet (sis. ompelukone) tänne? Box 7B, Building 40, Coastal Rose Garden, Wanghai Lu, Shekou, Shenzhen, Peoples Republic of China. I <3 my address.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 10:07 pm

Ja minä ainakin todennäköisesti olen änkeämässä Traconiin Thomasin ja Tinon porukassa, jos täältä metikön keskeltä pääsen. Ja itse ilmaannun paikalle the Amerikkana, luultavasti siinä Revolutionary war asussa. Puku päin honkia, kun se henkilö, joka tämän koko prosessin tulee maksamaan ja luultavasti puoliksi tekemäänkin, ei anna aloittaa ennen joulua...

Ja Arthur: Ainakin ''Hassisen kone''-niminen yhtye tuon laulun esittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyTo Joulu 09, 2010 11:43 pm

Arthur, en tee hommia palkatta. Hommaa minulle Ivan niin homma on tehty ennen kuin huomaatkaan Laughing Ja pistäisin pakettiin mukaan lisäksi salmiakkia ja Fazerin sinistä jopa tuolla palkalla.

Ja pyh, teetättämisessä ei ole mitään kivaa, sillä puvun teon hauskuus on nimenomaan siinä, kun pistät kymmenennen kerran neulalla sormeen ja huomaat ommelleesi taas vinoon väärään kohtaan Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyPe Joulu 10, 2010 2:15 pm

Musta ei oo mitään hauskaa puvun tekemisessä, koska oon niin pasta sellatteen tekemisessä Laughing
Käsityöni on 7 (kamut väittää, että se nousee vähintään kasiin, mutta maailma on julma mua kohtaan, niin ei varmana nouse!=
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyPe Joulu 10, 2010 4:50 pm

Hei, pistä sit pelkkää suklaata ja salmiakkia, ja ohjeet kuinka isketään supersöpönörttipoikasyrjittyehkäkiinalainen jota olen onnistunut "potkasemaan" munille lentopallolla? Very Happy

Ja kun mä olen kyvytön käsityöläinennn! Uskokaa pois. Teetätän varmaan Italychanin vihreen mekon ja teen essun ite Razz ja tietty Rock Leen upeen jumppa-asun XD kuka kehtaa lähtee mun kans coniin jos pukeudun Rock Leeksi?
http://1.bp.blogspot.com/_lC5-eEv4GTo/Sw5BdjSCCbI/AAAAAAAAAcs/QsNcQb1nLLQ/s1600/Rock%2520Lee%25202.jpg

Ja Alfred: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Papukaijamerkki.png
Vastasit aivan oikein. Hassisen Kone <3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyPe Joulu 10, 2010 7:08 pm

Thomas Buhl kirjoitti:
Musta ei oo mitään hauskaa puvun tekemisessä, koska oon niin pasta sellatteen tekemisessä Laughing
Käsityöni on 7 (kamut väittää, että se nousee vähintään kasiin, mutta maailma on julma mua kohtaan, niin ei varmana nouse!=
Se on asenteesta kiinni, minkälainen numero tulee. *käsityö-ysi-oppilas~*
Arthur Kirkland kirjoitti:


Ja kun mä olen kyvytön käsityöläinennn! Uskokaa pois. Teetätän varmaan Italychanin vihreen mekon ja teen essun ite Razz
Ei se mekko varmaa kovin vaikee olis tehdä, tarvitsee vaan vihreän mekon, jossa on pussihihat, essu ja huivi~ Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyPe Joulu 10, 2010 8:30 pm

Arthur Kirkland kirjoitti:
kuka kehtaa lähtee mun kans coniin jos pukeudun Rock Leeksi?
http://1.bp.blogspot.com/_lC5-eEv4GTo/Sw5BdjSCCbI/AAAAAAAAAcs/QsNcQb1nLLQ/s1600/Rock%2520Lee%25202.jpg

Ja Alfred: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Papukaijamerkki.png
Vastasit aivan oikein. Hassisen Kone <3

Jeijh! (Joo aika random)
Minä voin tarjoutua vapaaehtoiseksi! Voisi tehdä Gain asun jossain vaiheessa >8D
http://3.bp.blogspot.com/_ouC92wvILSw/SKl9RE-_VAI/AAAAAAAADUw/I4jxnOhsPd8/s400/Maito-Gai-naruto-anime.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyPe Joulu 10, 2010 9:38 pm

Yeaah, Gai of the Manry Tears! Paras kombinaatio ikinä! En oo muuten missään conissa nähny kyseisiä tyyppejä -.-' Koko sarjan parhaat ehkä. Ja miehisimmät XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyLa Joulu 11, 2010 2:38 am

Khyllä vain. Pitäisiköhän johonkin coniin hommata oikein mahtava armeija kyseisiä henkilöitä? Olisi siinä conikansalla kestämistä, kun about joka toinen vastaan tulija hokee jotain nuoruuden voimasta jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyLa Joulu 11, 2010 5:02 pm

Täytyy kysellä! Tai sitten vaan armeija harvemmin coneissa näkyviä Naruto hahmoja, ku ainoo mitä näkee on Naruto, Sakura, Sasuke ja Akatsuki hemmoja... Kun kauheen moni tuntuu pitävän Rock Leetä ja Gaita "noloina". En tajuu miks. Mutta ensin pitää väsätä asu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Yao wang

Yao wang


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 01.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyLa Joulu 11, 2010 8:18 pm

Minä taas olen aina halunnut mennä johonkin Coniin, mutta tiedän ettei kukaan ystävistäni tulisi mukaan, ja olisi toosi tylsä, mennä yksin :/
Sitä paitsi tiedän että kukaan ei lähtisi kuskaamaan tai mitään ( sen verran pieni olen vielä).
kerran meinasin mennä kaverin kanssa mutta, innostus lopahti jo siihen kun kaveri ilmoitti ettei halua mua mukaan. Mutta ainahan sitä voi elättää toiveita Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Joulu 12, 2010 12:19 am

OOIIIETTÄIHANAAAIHQUUUPARASTAMITÄOONIKINÄKOKENUT!!
Mä sain käsityöstäni 8! *pyörtyy onnesta*
Eli meillä on sellainen käytäntö, että saa numeron oppitunnillaoleskelsta ja itse käsityöstä.
Sain molemmista 8!
Very Happy

Joo, todistuksia ei olla saatu vielä, mutta täytyy toivoa, että 8 tulee todistukseenkin. ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Joulu 12, 2010 12:24 am

Yao: Meillä on tuossa Apfff-foorumilaisten kanssa miitti ens vuoden Traconissa, että tuu näyttäytyy, jos kävelet siellä päin, ja jos tuut Traconiin ylipäätäns. Smile
Thomas: Ve~ Onneeee! Very Happy Seuraavaks tähtäät ysiin~
Takaisin alkuun Siirry alas
Thomas Buhl

Thomas Buhl


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 06.12.2010

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Joulu 12, 2010 12:29 am

Tino, ei yhtään piilomainosteta meidän foorumia? xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Joulu 12, 2010 12:32 am

Eeeeei yhtään. *viaton ilme* Muistinko mainita, että sielläkin on minirope? Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptySu Joulu 12, 2010 10:01 am

Miitti! 2012 sit kans! Et mäkin kerkeen! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Froya Gunnleif




Viestien lukumäärä : 52
Join date : 10.12.2010
Paikkakunta : Ruudun takana

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyMa Joulu 13, 2010 2:20 am

Thomas Buhl kirjoitti:
OOIIIETTÄIHANAAAIHQUUUPARASTAMITÄOONIKINÄKOKENUT!!
Mä sain käsityöstäni 8! *pyörtyy onnesta*
Eli meillä on sellainen käytäntö, että saa numeron oppitunnillaoleskelsta ja itse käsityöstä.
Sain molemmista 8!
Very Happy

Joo, todistuksia ei olla saatu vielä, mutta täytyy toivoa, että 8 tulee todistukseenkin. ^^''

Se TULEE todistukseen! Muuten käsityönopettajamme saa tuta raivomme...

ja piilomainonta on aina sallittua ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? EmptyMa Joulu 13, 2010 1:05 pm

Piilomainonta on suhteellisen kyseenalainen keino, ainakin laillisessa mielessa. Mutta silla ei ole mitaan valia, kun itekki harrastan ihan samaa. Valilla trollaankin XD

Sori, koulun koneissa ei oo "kunnon" aakkosia :<
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Sponsored content





Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty
ViestiAihe: Vs: Conit lähestyvät. Oletko valmis?   Conit lähestyvät. Oletko valmis? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Conit lähestyvät. Oletko valmis?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: OOC-keskustelut-
Siirry: