Thomas Buhl
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 06.12.2010
| Aihe: Thomas Buhl Pe Helmi 11, 2011 1:51 am | |
| Nimi: Thomas Buhl Ikä: 16 Luokka-aste: 6 Tupa: Rohkelikko Lyhyt kuvaus: Jotku varmaankin miettivät, miksi Thomas joutui Rohkelikkoon, eikä Luihuseen... No, sehän on selvä asia; hän ei ole niin häijy, kuin Luihuset yleensä - vaan rohkea ja äänekäs, kuten Rohkelikkolaiset yleensä. Mutta se ei estä tätä juomasta kaljaa tai keppostelemasta.
Mä en oikeen tiedä, kumpaan laittaisin itseni, mutta laitoin nyt Rohkelikkoon, kun tuli Fred ja George ekaks mieleen xD Haittaako, vai vaihdanko...?
Viimeinen muokkaaja, Thomas Buhl pvm La Helmi 12, 2011 5:56 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Vs: Thomas Buhl Pe Helmi 11, 2011 3:09 am | |
| Eipä tuo haittaa ja ainakin minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että Tanska on ilmiselvä Rohkelikko | |
|
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Thomas Buhl Pe Helmi 11, 2011 10:04 am | |
| Sama täällä! Ja mun huomautuksen ei ollu tarkotus pelotella ihmisiä pois Rohkelikosta :3 Halusin vaan saada teidät oikeesti miettimään mihin hahmo sopii, eikä valitsemaan lempitupaanne ja keksimään perusteluja miksi hahmo sopisi sinne. | |
|