Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: On mulla elämäkin. Ma Tammi 10, 2011 5:36 pm | |
| Saatan olla tulevan parin viikon aikana ihan järkyttävän kiireinen, sillä kouluprojektien deadlinet on mukavasti putkeen perjantaista eteenpäin, ja koeviikko alkaa ensiviikon torstaina. Ja yksi projekteistani vie paljon ajastani tietokoneella, joten en välttämättä senkään takia kerkeä olemaan täällä niin usein kuin haluaisin.
Over and out, Arthur | |
|
poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Vs: On mulla elämäkin. Ti Tammi 11, 2011 12:43 am | |
| Ei huolta, minulla on periaatteessa enemmänkin kuin tarpeeksi aikaa pitää foorumia pystyssä. | |
|
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: On mulla elämäkin. To Tammi 20, 2011 4:33 pm | |
| Back and annoying. Tulin takas. Koeviikko alkoi, mutta se tarkoittaa että kaikki projektini ovat valmiita ja että pääsen joka päivä koulusta yhdeltätoista. Eli nyt vihdoin potkin pois kaikki jotka eivät ole ilmoittautuneet, varoitus ensin tietenkin. Ja sitten aloitetaan keskustelu Tylypahka-AU:sta~
Over and Out. | |
|
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: On mulla elämäkin. La Tammi 29, 2011 7:35 am | |
| Olen viikon pois. Nähdään!
Over and out, Arthur | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: On mulla elämäkin. | |
| |
|