| Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Pe Joulu 17, 2010 4:32 am | |
| Ikäviä uutisia. Joudun pitämään taukoa moderaattorin hommista, koska koneeni sanoi sopimuksensa irti. Toisin sanoen yritin sammuttaa sen, mutta koneeni päätti alkaa päivittämään sitä ja nyt se on täysin jumissa. Eli siis olen poissa foorumilta eikä minulla ole tietoa, koska pääsen takaisin. Mahdollisimman pian toivottavasti. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Pe Joulu 17, 2010 4:25 pm | |
| Okay, Darling, mä hoidan sit kaiken~ Merry Christmas! | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot La Joulu 18, 2010 3:10 am | |
| Ja poissaolo meni nopeasti ohi. Kiitos siitä kuuluu isälleni, joka sai retard koneeni toimimaan (ja nyt kaikki päivitykset pitää asentaa käsin >_<'). No,aina ei voi voittaa ja pääasiahan on, että kone toimii | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Su Joulu 26, 2010 8:25 pm | |
| Olen poissa 27.12-01.01 välisen ajan kiireisten aikojen takia. Joten toivottavasti kaikilla oli hyvä joulu ja toivotan upeaa uutta vuotta 2011! Nähkäämme ensi vuonna rakkaat foorumilaiset! | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot La Tammi 01, 2011 7:53 pm | |
| Uusi vuosi ja uudet kujeet foorumilla. Hyvää uutta vuotta kaikille! | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Ma Helmi 28, 2011 1:12 am | |
| Olen poissa tiistaista (1.3.2011) eteenpäin. Olen menossa tapaamaan sukulaisiani enkä vielä tiedä koska palaan (mahdollisimman pian kuitenkin). Pitäkää hauskaa älkääkä kaatako foorumia (palaisin meinaan mielelläni moderoimaan) | |
|
| |
Tino Väinämöinen
Viestien lukumäärä : 137 Join date : 05.12.2010 Paikkakunta : Muumimaailma
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Ma Helmi 28, 2011 1:14 am | |
| No me foorumilaiset ollaan niin kilttejä, niin tuskin täällä mitään tapahtuu! Ja täällä on muutenkin aika hiljaista... | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Ma Helmi 28, 2011 1:18 am | |
| No, lähinnä minulla tuo Arthur tuolla takaraivossa kummitteli Mutta itseasiassa foorumilla on alkanut olla jo jonkin verran eloisampaa (mitä nyt minä olen pistänyt merkille) | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Ti Maalis 01, 2011 6:43 pm | |
| Vihjaatko että minä muka lietsoisin epäjärjestystä ja anarkiaa? | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Pe Maalis 04, 2011 3:32 am | |
| Enhän minä koskaan! Miten voit edes luulla minusta niin | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot | |
| |
|
| |
| Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot | |
|