Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyPe Joulu 17, 2010 4:32 am

Ikäviä uutisia. Joudun pitämään taukoa moderaattorin hommista, koska koneeni sanoi sopimuksensa irti. Toisin sanoen yritin sammuttaa sen, mutta koneeni päätti alkaa päivittämään sitä ja nyt se on täysin jumissa. Eli siis olen poissa foorumilta eikä minulla ole tietoa, koska pääsen takaisin. Mahdollisimman pian toivottavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyPe Joulu 17, 2010 4:25 pm

Okay, Darling, mä hoidan sit kaiken~ Merry Christmas!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyLa Joulu 18, 2010 3:10 am

Ja poissaolo meni nopeasti ohi. Kiitos siitä kuuluu isälleni, joka sai retard koneeni toimimaan (ja nyt kaikki päivitykset pitää asentaa käsin >_<'). No,aina ei voi voittaa ja pääasiahan on, että kone toimii Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptySu Joulu 26, 2010 8:25 pm

Olen poissa 27.12-01.01 välisen ajan kiireisten aikojen takia. Joten toivottavasti kaikilla oli hyvä joulu ja toivotan upeaa uutta vuotta 2011! Nähkäämme ensi vuonna rakkaat foorumilaiset! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyLa Tammi 01, 2011 7:53 pm

Uusi vuosi ja uudet kujeet foorumilla. Hyvää uutta vuotta kaikille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyMa Helmi 28, 2011 1:12 am

Olen poissa tiistaista (1.3.2011) eteenpäin. Olen menossa tapaamaan sukulaisiani enkä vielä tiedä koska palaan (mahdollisimman pian kuitenkin). Pitäkää hauskaa älkääkä kaatako foorumia (palaisin meinaan mielelläni moderoimaan) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tino Väinämöinen

Tino Väinämöinen


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 05.12.2010
Paikkakunta : Muumimaailma

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyMa Helmi 28, 2011 1:14 am

No me foorumilaiset ollaan niin kilttejä, niin tuskin täällä mitään tapahtuu! Very Happy Ja täällä on muutenkin aika hiljaista...
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyMa Helmi 28, 2011 1:18 am

No, lähinnä minulla tuo Arthur tuolla takaraivossa kummitteli Laughing Mutta itseasiassa foorumilla on alkanut olla jo jonkin verran eloisampaa (mitä nyt minä olen pistänyt merkille) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyTi Maalis 01, 2011 6:43 pm

Vihjaatko että minä muka lietsoisin epäjärjestystä ja anarkiaa? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot EmptyPe Maalis 04, 2011 3:32 am

Enhän minä koskaan! Miten voit edes luulla minusta niin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot   Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Moderaattorin salaiset ja ei niin salaiset poissaolot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: Poissaolot-
Siirry: