Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Hijiri EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Hijiri EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Hijiri EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Hijiri EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Hijiri EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Hijiri EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Hijiri EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Hijiri EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Hijiri EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Hijiri

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Matthew Williams

Matthew Williams


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.12.2010

Hijiri Empty
ViestiAihe: Hijiri   Hijiri EmptyKe Joulu 15, 2010 8:38 pm

Olen 21-vuotias opiskelijatyttö, alunperin kotoisin Jyväskylästä, mutta muutin opiskelujen perässä Mikkeliin syksyllä 2009. Opiskelen tällä hetkellä Mikkelin ammattikorkeakoulussa tietojenkäsittelyn linjalla, mutta olen aika lailla alusta lähtien ollut varma siitä, ettei tämä ole se ala, jota haluan työkseni tehdä. Ainakin vielä ensi kevät pitänee kärvistellä täällä, jos vaikka ensi syksyksi pääsisi jonnekin mielenkiintoisempaan paikkaan.

Olen pituuden suhteen pienikokoinen, noin 155 senttiä. Minulla on luonnostaan vaaleat, puolipitkät hiukset mutta tällä hetkellä ne on värjätty kuparinpunaisiksi, joskin väri ehtii aika nopeasti haalistua. Silmäni ovat vihreät ja olen 5-vuotiaasta lähtien omistanut silmälasit. Vaatteiden puolelta käytän enimmäkseen farkkuja, t-paitoja ja erilaisia huppareita. Minulla ei ole mitään tiettyä vaatetyyliä vaan saatan yhtenä päivänä pukeutua "tavallisesti" huppariin ja farkkuihin, toisena päivänä taas saatan käyttää raitapaitoja, ketjuja ja remmejä sisältäviä paitoja sekä muita vähän "rock-henkisempiä" vaatteita. Pidän kengistä, joissa on jonkin verran ylimääräistä pohjaa mutta myös tennarit, skeittikengät ja lenkkarit käyvät, säiden mukaan.

Harrastan animesarjojen katsomista ja satunnaista mangan lukemista. Näiden lisäksi istun pääasiassa tietokoneella, pelaan forumroolipelejä, kirjoitan, piirrän, luen, suunnittelen omia hahmoja, kuuntelen musiikkia (enimmäkseen animesarjoista peräisin olevia kappaleita ja joitakin satunnaisia bändejä ja artisteja, sekä japanilaisia että länsimaalaisia) ja pelaan videopelejä. Pelaisin myös mielelläni tennistä mutta tällä hetkellä mahdollisuus pelaamiseen on rajallinen, kun toisessa polvessani on vamma, joka vaikeuttaa pelaamista. Olen myös opiskellut vähän aikaa kiinan kieltä sekä käynyt ikebana-kurssilla. Pidän kovasti myös aasialaisista BJD-nukeista ja kotoa löytyy toistaiseksi yksi kokonainen nukke sekä neljä pyörivää päätä. Omistan myös kaksi naaraspuolista marsua, Makin ja Momon.

Animea olen harrastanut aktiivisesti vuodesta 2001 lähtien, Pokemoniakin tuli seurattua jo vuonna 1999 ja katsottuja sarjoja on ajan saatossa kertynyt monta kymmentä. Ehdoton suosikki tällä hetkellä on Prince of Tennis, erityisesti animena ja musikaaleina mutta myös manga kiinnostaa kovasti sekä kaikki mahdolliset oheistuotteet mitä vain onnistun käsiini saamaan. Muita sarjoja, joista pidän, ovat esimerkiksi Saint Beast, Zombie Loan ja Hopeanuoli. Lisätietoa katsomistani sarjoista löytyy täältä. Hetalian kohdalla olen katsonut pääasiassa satunnaisia jaksoja sieltä täältä.

Mukava tutustua~
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hijiri
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Keskus :: Esittele Itsesi-
Siirry: