| Otaku ahoy~ | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 5:44 pm | |
| Eli kaikki me olemme jonkun asteisia otakuja, toiset hullumpia kuin toiset. Keskustelu alkaa, kuka seuraa mitäkin. Hetalian lisäksi, tietenkin.
Itse seuraan/omistan seuraavia sarjoja joko mangana, animena tai molempina.
Dragon Ball Yotsuba& Meitantei Conan Fullmetal Alchemist Neon Genesis Evangelion Magic Kaito Death Note One Piece Chobits Fruits Basket GUNNM Akira Ranma 1/2 Ghost! Naruto Shippuuden Kamikaze Kaitou Jeanne NANA Bleach (en enää seuraa) Hellsing
Jotain varmaan jäi mainitsematta. Lista ei ole paremmuusjärjestyksessä...
Ja sitten on vielä ihanat elokuvat erikseen XD
Totoro Kikin Lähettipalvelu Steamboy Liikkuva Linna Henkien Kätkemä Nausicaä My Neighbours the Yamadas Porco Rosso Laputa Kissojen Valtakunta
Ja varmaan muitakin. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
Viestien lukumäärä : 137 Join date : 05.12.2010 Paikkakunta : Muumimaailma
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 5:50 pm | |
| Hmm, kunhan vain muistaisi kaikki sarjat...
Ranma ½ Inyasha Hopeanuoli & Weed Tokyo Mew Mew Full Moon Wo Sagashite Ouran High School Host Club Full Metal Alchemist Cherry Juice Axis Powers Hetalia (of course!!) Keroro Gunsou Fushigi Yuugi Alice 19th The Gentlemens Alliance Cross Gravitation Nana Oh My Goddes
Lista on loputon~ D: Nyt ei tullut muita mieleen. Nämä eivät olleet paremmuusjärjestyksessä, mutta alussa viisi ensimmäistä olivat ensimmäiset mangat/animet mitä olen katsonut. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 5:53 pm | |
| Unohdin siis Gravitationin ja Oh My Goddessin... Ja Weedin. Oh My Goddess on muuten mahtava :3 | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 6:11 pm | |
| Yotsuba&:n, Meitantei Conanin ja Magic Kaiton. Plus nuo elokuvat. Kaikki noista elokuvista oon katsonut, paitsi Steamboyn, My Neighbours the Yamadan, ja Kikin lähettipalvelun. ^^' Oh My Goddes on kyl sairaan hyvä!<3 Uuurd!<3 Harmittaa vain, että piirrosjälki muuttuu niin paljon, kun itse henk.koht. pidin eniten siinä keskivaiheen piirrosjäljestä. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 6:16 pm | |
| <3 kaikki mitkä unohdit~ Steamboy on todella hyvä, kato jos mahollista, samoin ku Kikin lähettipalvelu. Ja Urd on kova. Ite tykkään tosin eniten Keiichistä, kun se on niin pölhö. Piirosjälki on vähän vaikee juttu, se muuttuu väistämättä- vertaa Magic Kaito 1 ja viimesintä Conania, järjetön ero | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 6:27 pm | |
| No joo, se näkyy muissakin sarjoissa, kun lähtee vertaamaan... Esim. Rumiko Takahashin Urusei Yatsura (sekin unohtui listasta) ja Rinnen kohdalla, kun siinäkin piirrosjälki muuttuu hurjasti. Ja Gravitationissa. Itsekkin olen huomannut, kun oon verrannut omia ala-asteen mangapiirroksia piirroksia nykyisiin, niin on "taide" tyyli muuttunut. :'D Magic Kaitosta ja Conanista en tiedä, kumman taiteesta & tarinasta tykkään enemmän. Magic Kaito on omasta mielestäni hauskempi, kun se ei ole niin vakava kuin Conan, mutta Conan-manga on mielenkiintoisempi ja jännittävämpi... Hahmojen kohdalla tykkään enemmän Magic Kaitosta. <3 | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 6:29 pm | |
| Kogoro on mun lemppari...
Ja joo kun vertaa mun ala-aste p*skaa ja nykyistä, niin ero on järkyttävä. crazyinso.deviantart.com siell sitä nykyistä. Ala-aste: ohjekirjojen kuvien 2x p*skempia versioita. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 6:55 pm | |
| Mun lemppari on Ran! <3
Pitäisikönän miunkin rekisteröityä deviantartiin... Vois lisätä "taidetta" ja sarjakuvia muiden nähtäväksi, ja pääsisi näkemään yaoi-kuvia. Mufufufuu~ | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Su Joulu 05, 2010 7:04 pm | |
| Voi, yaoissa parasta on, että sitä voi piirtä ite <3 Pitäs taas vaihteeks. Anyway, Fullmetal Alchemist! Monesko osa nyt ilmesty viimeks?
| |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 12:20 am | |
| Tais se olla jossain kahdenkymmenen paikkeilla ainakin suomeks ilmestyny... En oo varma. Ainakin itse oon lukenut loput englanniksi, kun en oo suomeks jaksanut ostaa enkä odottaa loppuja osia. ^^ | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 5:36 pm | |
| *gasp* Ei juonipaljastuksia kiitos! Mulla on joku 25 viimesin, mutta nyt jää osto hetkeks tauolle, ku en oo vuoteen siellä kotosuomessa :< | |
|
| |
poistoon Moderaattori
Viestien lukumäärä : 120 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 6:18 pm | |
| Voi, onhan noita mangapokkareita kerääntynyt tuonne hyllyille, alkaa hyllystä kohta tila loppumaankin Omistuksessa mm: Ranma 1/2 Karin The Gentlemen's Alliance Cross Shugo Chara The Dreaming Princess Ai Princess Princess Dark Metro Gothic Sports Bizenghast Hellsing Fallen Moon Hollow Fields Pika-aikuinen Teiniagentti Luna AOI House Lament of the Lamb Kasumi Vampire Kisses Yotsuba PrivateSchool On minulla enemmänkin, mutta tuossa nyt suurin osa. Lisäksi seuraan lukuisia sarjoja (tai seurasin). Nykyään ei oikein aika meinaa riittää, kun olen taas tehnyt syrjähypyn elokuvien puolelle Mutta listataan nyt kuitenkin niitä sarjoja: Ouran High School Host Club Vampire Knight Hetalia Kuroshitsuji Hell Girl K-ON! Rozen Maiden ja kasa muita sarjoja. Minulla olisi myös tarkoituksena alkaa katsomaan "muutamia" sarjoja, kuten Umineko No Naku Koro Ni, Macross Frontier ja Gunslinger Girls. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:28 pm | |
| ... Mun hyllytila loppu about 2 vuotta sitten owo ... Mulla taas ois tähtäimessä Serial Experiments Lain... Mutta jos nyt pääsis ensin käsiks Toradoraan ja Soul Eateriin | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:30 pm | |
| Sama, kirjahylly/hylly alkaa uhkaavasti täyttyä mangojen ja muiden kirjojen painosta... Pitäisi varmaan pyytää joululahjaksi uutta hyllyä, tai vähemmän mangoja. (se on aika jännä kun manga-sanaa taivuttaa.......) | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| |
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:39 pm | |
| Mangoja... *kuolee nauruun* Viattoman kaksimielistä! XD Ja eihän ne mulla oo koskaan hyllyllä ollukkaan kun asiaa tarkemmin miettii. Mutta mangoja ei voi olla vähemmän! Aina ne mahtuu vaikka sängyn alle <- en suinkaan säilytä Bleach-pokkareitani siellä. | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:43 pm | |
| Hah. Mitäköhän siitäkin tulisi, jos minä yrittäisin säilyttää mangojani sänkyni alla Varmaan ajattelisin jatkuvasti niitä ja viiden minuutin päästä siitä, kun olisin ne sinne sängyn alle laittanut juoksisin huutaen nostamaan ne siistiin järjestykseen kirjahyllyyni. Minkäs sitä luonteelleen voi? | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:44 pm | |
| On se hieman kiusallista, kun kysyy kaverilta: "Onko sulla paljon mangoja?" vieressä istuva: What the...?
Yleensä säilytän "ylimääräiset" mangat (siis ne jotka eivät mahdu hyllylle) joko keittiön pöydällä taaaai pianon päällä. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ma Joulu 06, 2010 8:49 pm | |
| Luin ton Kielon viestin ja ajattelin et narkomaani mikä narkomaani, ja muistin sit vasta et sana oli kyllä neurootkikkio ... XD
Mangot on kyllä hyviä.
Ja min mangat on aina millon missäkin. Suurin osa ikävä kyllä nyt Suomessa, mutta on mulla neljä FMA mukana <3 | |
|
| |
Thomas Buhl
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 06.12.2010
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ti Joulu 07, 2010 2:13 am | |
| Tokyo mew mew Hopeanuoli Full moon Oh! my goddnes! Karin Pika-aikuinen J-pop idol Bizenghast Axis powers hetalia Ranma ½ Sugar Sugar rune Full metall alchemist Ouran host club Dream kiss Elokuvat ja sarjat: Laputa - linna taivaalla Liikkuva linna Hopeanuoli Weed Mulla on vielä muutama mangasarjaa hyllyssä, mutten seuraa niitä ^^ ja kun puhuitte tosta Oh! My godnes! - sarjasta, niin minunkin mielestäni Urd on paras! | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ti Joulu 07, 2010 5:12 pm | |
| Karin on kuulemma hyvä sarja. Tämmöistä olen siis kuullut 12 v. pojalta. En oo vaa jaksanu lukee... Olen laiska. Ja Urd on kyllä hyvä, mutta pölhö moottoripyörähörhö vie voiton, tosin hävisin jo 2 vaastaan 1 :3 | |
|
| |
Thomas Buhl
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 06.12.2010
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ti Joulu 07, 2010 9:49 pm | |
| Karinia en oo jaksanu lukea! xD Se osa 12 makaa edelleen lukemattomana kirjahyllyssä *dramaattinen ääni*
Mutta Ouran host club on jotain niin ihanaa! <33 Tuli kylmät väreet, kun Tamaki suuteli Haruhia!~ | |
|
| |
poistoon Moderaattori
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ke Joulu 08, 2010 12:29 am | |
| Karin on hyvä sarja, mutta olin hieman pettynyt loppuun. Tai no, itseasiassa en pidä mistään lopuista varsinkaan, jos ne ovat onnellisia Sama juttu Ouranissa, en pitänyt senkään lopusta | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ke Joulu 08, 2010 12:32 am | |
| Juu, hyvä sarja tuo Karin on! Hieman pistää välillä silmään fanipalvelu, mutta shonen-sarja kun on, niin ei voi mitään... En tosin ole vielä lukenut kuin viisi-seitsemän ensimmäistä kirjaa vain, enkä animeakaan ole tuskin ensimmäistäkään jaksoa jaksanut katsoa. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ Ke Joulu 08, 2010 8:01 pm | |
| Fanipalvelua~ ei varmaan kuitenkaan niin paljon kun Negima!? Sarjassa. Omistan kokonaiset 2 pokkaria, ja jokatoisella sivulla on puolialaston lukiolaistyttö. No ei ihan, mutta niitä riittää. Sarja olis tosi hauska lukea, mutta rakas äitini ei arvosta sitä mitä minä ja 16 vee japanilaisjätkät arvostaa. En oikeestaan arvosta, mutta mikäs siinä. Tunnen muuten yhen japanilaispojan, ja sen huumori on just tota tissithaaraväli-laatua -.-' | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Otaku ahoy~ | |
| |
|
| |
| Otaku ahoy~ | |
|