|
| Feliks Łukasiewicz | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tino Väinämöinen
Viestien lukumäärä : 137 Join date : 05.12.2010 Paikkakunta : Muumimaailma
| Aihe: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:26 pm | |
| Nimi: Feliks Łukasiewicz Maa: Puola Sukupuoli: Mies Ikä: 19v
Ulkonäkö: Puolalla on vaalea/blondi polkkatukka, ja vihreät silmät. Puolalla on vihreä univormu, ja tämän olkapäillä on joko viitantapainen takki, tai takintapainen viitta. Nobody know...~
Minä: Hmm? No minä olen niiku Feliks Łukasiewicz! Tuotaa, mitäköhän kertoisin itsestäni. No olen 19-vuotias, harrastuksina minulla on ristiinpukeutuminen. Lempivärini on pinkki ja punainen, ja tykkään poneista. Luonteeltani olen aika ujo vieraassa seurassa, mutta kun tutustuu, niin en lopeta puhumista millään. Jotkut sanovat minua hupsuksi.
Roolipelinäyte: Feliks kampasi vaaleita hiuksiaan peilin edessä. Hetken siinä hiuksiaan kammatessa, puolalainen päätti sitoa ne kahdelle saparolle. Saparoiden keikkuessa takaraivossa, Feliks katsoi arvioivasti itseään. "Ei, ehkä letit sopivat paremmin" Puola mutisi ja avasi hiuksensa taas vapaiksi. | |
| | | Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:35 pm | |
| Siis, niinku IHQ vaalenpunanen poni <3 Eikun... Tuota *setvii kurkkuaan* Läpi meni, niukasti tosin -.-' Jos olisit ollut ihan uutukainen pelaaja, pelinäyte olisi ollut liian lyhyt. Muuten hyvä! Puola... <3 Luo sitten toinen tili Puolaa varten, helpompaa niin | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:46 pm | |
| Ehehee, inspis ei oikein ollut parhaimmillaan. ^u^' Anyway, kiitos, lähden tästä aloittamaan uutta aihetta Puolalle!!
Niiku~ | |
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:48 pm | |
| Woot! Puhetyyli taitaa tarttua... oAo | |
| | | Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:52 pm | |
| Mitä sä höpiset? Ei se, niiku, voi tarttua! ... Hemmetti! xD | |
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Su Joulu 05, 2010 5:54 pm | |
| Siis niinku, mä haluun vaaleanpunasen yksisarvisen, ja niinku ihqun vaalenpunasen enkelipuvun! | |
| | | Feliks Łukasiewicz
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 06.12.2010 Paikkakunta : Puola~<3
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz Ma Joulu 06, 2010 8:24 pm | |
| Hoo, sain niiku vihdoin luotua uudeln tilin Feliksille~ | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Feliks Łukasiewicz | |
| |
| | | | Feliks Łukasiewicz | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa