//Jos jotenkin ymmärsin, niin tuleeko hahmohakemukset tänne...? Jos eivät tule, haluaisin kuulla tarkemmat ohjeet.
//
Nimi: Tino Väinämöinen
Maa: Suomi
Sukupuoli: Mies
Ikä: Jotain about. 20v muistaakseni...
Ulkonäkö: Suunnilleen 170 senttiä pitkä. Ulkonäöltään Tino omaa vaaleat ja lyhyet hiukset. Silmien väri tummanvioletit tai mustikan väriset. Tino pitää univormunaan sinistä sotilasunivormua, ja tällä on myös valkoinen baretti-hattu. Kaulassa ristikoru.
Minä: Eeh? Tuota, minä olen Tino Väinämöinen, hauska tutustua! Valtioni on Suomi, ja rakastan salmiakkia. Minulla on koira nimeltä Hanatamago. Tykkään keksiä nimiä, ja minulla on aika hyvä mielikuvitus, sillä pystyn järjestämään hyvin paljon erillaisia festivaaleja ja juhlia.
Roolipelinäyte:
Suomi
"Onkohan kaikki mukana?" Suomi pohti ääneen ja tarkasti vielä reppunsa sisällön. Rahat, kotiavaimet, eväät, kännykkä. Kyllä, kaikki oli mukana.
"Onkohan Su-san tullut jo?" Tino laittoi takkia yllensä. Berwald oli kutsunut heidät vastikään eväsretkelle, ja kyseisen ruotsalaisen kuuluisi hakea heidät tuotapikaa. Hanatamago oli viety päivähoitoon Norjan luokse.
"Sitten vain menoksi" Tino julisti ja kepein askelin lähti ulos odottamaan Berwaldia.
//tuli aika klisee roolipelinäyte... ^^'