| Onneksi, epäonneksi | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Onneksi, epäonneksi To Loka 21, 2010 3:31 pm | |
| Itse olen täysin koukussa tähän peliin. Idea on, että joku kirjoittaa lauseen, joka alkaa sanalla 'Onneksi', ja seuraava jatkaa tarinaa kirjoittamalla lauseen, joka alkaa sanalla 'Epäonneksi'. Esim.: Onneksi Kiina osasi parantaa sairaan Japanin. Epäonneksi Korea tuhosi kaikki Kiinan lääkintäkääröt. Onneksi.... jne.
Minä aloitan~ Jatkakaa jos haluatte.
Onneksi Saksa löysi korillisen wurstia, sillä hän oli nälkäinen.
(Fail aloitus on fail.) | |
|
| |
Tino Väinämöinen
Viestien lukumäärä : 137 Join date : 05.12.2010 Paikkakunta : Muumimaailma
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 2:47 am | |
| Epäonneksi Preussi tuli ja varasti ne! Oresama~
Onneksi Tanska sai pyydettyä Norjaa treffeille. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 18.10.2010 Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 5:37 pm | |
| ... Oresama?! Anteeksi häpeällisen huono japanin taitoni (kompensoin kiinan osaamisella XD), mutta mitä tämä takoittaa?! -.-'
Epäonneksi Islanti ajoi Norjan ylitse moottoripyörällään. :< | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 5:43 pm | |
| Preussi kun mahtavuudessaan aina hokee "I'm so awesome" niin japaniksi se on jotain sinnepäin. Kun "ore" on jotain "minä, meikäläinen" ja "sama"-sanaa käytetään kun puhutaan korkea-arvoisesta henkilöstä... Jotenkin noin! Onneksi Hollanti lopetti huumeiden käytön. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 5:51 pm | |
| Aaa! Tyhmä minä ymmärtää nyt X3 Duei. BTW, yritetään saada tästä jatkuva tarina, crackin laatu nimittäin hipoo välin aika korkeaa Epäonneksi Tanska ujutti Hollannin olueen marihuanaa. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 5:58 pm | |
| Jos nämä tosissaan keräisi yhteen ja kirjoittais ficin..... tulis aika vauhdikas kun siinä olisi Hollannin huumeiden käytöstä, Islannin moottoripyörällä ajosta ja Tanskan kosinto-yrityksiä. Onneksi Hollanti sai tietää syyllisen. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 6:03 pm | |
| Ehdottomasti~
Epäonneksi Tanska oli jo paennut paikalta Norjan sairaalahuoneeseen. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 6:45 pm | |
| (Tanskan) onneksi Norja oli huoneessaan juuri vaihtamassa vaatteitaan~ | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 6:47 pm | |
| Epäonneksi Tanska pyörtyi nenäverenvuodon aiheuttamaan verenhukkaan. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 6:56 pm | |
| Onneksi Ranska tuli pelastamaan Tanskan! Oui~ | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Su Joulu 05, 2010 7:02 pm | |
| Epäonneksi Ranska teki sen molestoimalla Tanskaa, jolloin Norja raivostui hermostui. | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ma Joulu 06, 2010 12:22 am | |
| Onneksi paikalle ilmestyi Saksa pelastamaan päivän. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ma Joulu 06, 2010 5:34 pm | |
| Epäonneksi Ranska siirtyi hyvin nopeasti molestoimaan P-Italiaa, jonka Ludwig oli jättänyt yksin. (Kenen epäonni? ) | |
|
| |
Thomas Buhl
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 06.12.2010
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ti Joulu 07, 2010 2:57 am | |
| | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ti Joulu 07, 2010 3:34 am | |
| Epäonneksi Tanska ja P-Italia rakastuivat Ranskaan. xD | |
|
| |
Thomas Buhl
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ti Joulu 07, 2010 2:14 pm | |
| Epäonneksi Ranska ei osannut päättää, kumpaa rakastaisi. Mä tykkäsin joskus Ranska X Tanskasta. Se oli mulle aika shokki, kun mulla on edelleenkin homofobia! Paitsi mulla on yksi yaoi-paritus ja that's it! | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ti Joulu 07, 2010 5:29 pm | |
| Onneksi Ranska, seksin romantiikan mestarina, otti molemmat. Pelasin joskus Ranska/Tanska pelin (olin Tanska). Oli, totanoin, aika jännää XD Ja wau! Homofobikko! Mä en oo ikinä tavannu tollasta! Kerro lisää! En tienny, et homofobiset kestää hulluja Hetaliatyttöjä jotka parittaa jokikisen vastaantulevan jonku kaa. Ja ihan tosissani kyselen sun näkemyksiä, katsos kun itse olen bi. ... Älä fobioi mua? tarkottaaks toi muka jotain? Siis joo... Olikohan mulla asiaakin? Ja BTW, en itse ole hullu Hetaliatyttö. Olen Ninja/Hetalisti/Psykopaatti/kaikkee muuta XD | |
|
| |
Thomas Buhl
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ti Joulu 07, 2010 9:45 pm | |
| Epäonneksi Tanska meni Norgen luo ja vannoi tuolle ikuista rakkautta~♥
Wau? O__o No kuiteski, olen ollu homofobia aina. Isä vihaa kaikkia sukupuolivähemmistöjä, ja hän opetti minut sitten samanlaiseksi. isä sanoo, että jos mun suvussa alkaa sukupuolivähemmistöksi, niin on sitten suvun musta lammas. Oikeastaan meidän suvussa on jo muutamia...Halvatun petturit! -____-**
Joo, on se aika vaikea kulkea varsinkin Tinon kanssa.. Hän kun on parantumaton yaoi-fani..
. . .
Ja sitten aloin tykkäämään yaoi-parituksista, kiitos Hetalian ja Tinon. Pääsin kahdesta eroon, mutta Tanska X Norjasta en pääse, kun se on niin ihanaaannannannaa!~ ♥♥
Mäkin oon ropettanu Ranska X Tanskaa. Itse olin Tanska, ja se kävi..Aika pervoksi, mutta sitten ropettaja antoi hahmonsa pois, eikä suhdetta pystytty jatkamaan. : < Kyseisessä paikassa minä ja Tino ollaan moderaattoreita~ | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ke Joulu 08, 2010 12:30 am | |
| Onneksi Ranska sai Norjan rakastumaan itseensä, ja siitä tuli kolmiodraama. - Thomas Buhl kirjoitti:
Joo, on se aika vaikea kulkea varsinkin Tinon kanssa.. Hän kun on parantumaton yaoi-fani.. Kun luin tätä teidän kahden keskustelua, olin vähän tässä kohtaa woot?? Sitten muistin, että kirjoitit minusta.... x') | |
|
| |
Thomas Buhl
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ke Joulu 08, 2010 12:31 am | |
| Epäonneksi Espanja riensi paikalle pitämään mielenosoitusta tomaattien turhasta heittelystä hallintorakennuksien katoille~ Espanjasta tulikin mieleeni, että tuleeko minun ja Tinon lisäksi kukaan Traconiin täältä? Itse olen SUPAAAAAAAAIN!~ | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Ke Joulu 08, 2010 7:55 pm | |
| Onneksi Ludwig, siivoushulluna neurootikkona, tuli ja siivosi kaikki tomaatit hallintorakennuksien katolta.
I <3 ur daddy. Eikun XD Kyllä sitä saa noinkin ajatella. Itse vaan olen ihan hullun avoin ihminen. Ja Traconiin tulisin, jos ei matkaa olis semmoset 9h lentäen XD | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Pe Joulu 10, 2010 3:50 am | |
| Epäonneksi Preussi tuli juuri ulkoa kuraiset kengät jalassaan. | |
|
| |
Froya Gunnleif
Viestien lukumäärä : 52 Join date : 10.12.2010 Paikkakunta : Ruudun takana
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Pe Joulu 10, 2010 1:49 pm | |
| Onneksi Unkari saapui pastinpannuineen.
;D | |
|
| |
Tino Väinämöinen
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Pe Joulu 10, 2010 1:56 pm | |
| Epäonneksi Saksa tuli puolustamaan Preussia, ja Preussi livisti Ranskan luokse Italiasta tappelemaan. | |
|
| |
Arthur Kirkland Admin
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi Pe Joulu 10, 2010 4:53 pm | |
| Onneksi Itävalta onnistui rauhoittamaan tilanteen. (miten, saanko kysyä?) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Onneksi, epäonneksi | |
| |
|
| |
| Onneksi, epäonneksi | |
|