Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Berwald Oxenstierna - Ruotsi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Valoilm
Vierailija




Berwald Oxenstierna - Ruotsi Empty
ViestiAihe: Berwald Oxenstierna - Ruotsi   Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptySu Helmi 27, 2011 11:53 pm

Nimi: Berwald Oxenstierna
Maa: Ruotsi
Sukupuoli: Mies
Ikä: 21v

Ulkonäkö: Berwaldilla on pituutta 182cm, ja ruumiinrakenteeltaan mies on sopusuhtainen. Hiukset ovat lyhyeksi leikatut, aavistuksen pörröttävät ja väriltään vaalean blondit. Silmät ovat taivaansiniset, ja Berwaldilla on vakiokäytössä silmälasit. Berwaldin pukeutumistyyli on hyvin asiallinen, ja tärkeimpiin tilaisuuksiin hän pukee tummansinisen, ylipolvien ulottuvan univormunsa. Univormuun kuuluvat myös yhtenäisen väriset housut, mustat pitkävartiset maihinnousukengät, nahkahansikkaat sekä sininen lippahattukin on mukana toisinaan. Univormunsa alla ja muutenkin arkena Berwald pukeutuu siististi, kuten kauluspaitoihin ja suoriin housuihin. Yleisilmeeltään Berwaldin on sanottu olevan pelottava, ja miehellä onkin yleensä ankara poker face vuorokauden ympäri.

Minä:
"Uhm. Olen Berwald Oxenstierna alias Ruotsin kuningaskunta. Olen Pohjois-Euroopasta, Skandinaviasta kotoisin, ja olin aikoinaan tunnettu vahvempana ja soitaisempana maana. Olen tosin edelleen vahva. Jotkut sanovat että pelottavakin, en osaa kommentoida siihen. Naapureitani ovat Suomi ja Norja, joista etenkin Suomen kanssa elin pitkään yhdessä. Så. Pidän rauhallisista, rentouttavista päivistä, vaikka otan työni aina vakavasti. En siedä joitain nimeltä mainitsemattomia henkilöitä, tai henkilöä. En ole erityisen taitava sosiaalisissa tilanteissa, puhun kuulemma mutisten ja olen vaikeasti ymmärrettävä, sekä hiljainen, vaikka haluaisinkin sanoa jotain. Saatan olla joissan harvinaisissa olosuhteissa omistuksenhaluinen, mutta olen toisaalta myös erittäin demokraattinen ja tasa-arvoon pyrkivä. Läheisimpiä henkilöitä minulle ovat muut Pohjoismaat, ja myös adoptiopoikani Sealand. Olen myös taannoin huolehtinut Latviasta ja Eestistä.
Olen parempi puhumaan virallisista asioista kuin henkilökohtaisista. Luonteeltani olen... Hiljainen. Tykkään kyllä keskustella ihmisten kanssa, etenkin sellaisten ihanien pirteiden höpöttäjien kuten Suom- *Krhm*. Pidän myös huonekalujen tekemisestä.
Hauska tutustua"

Roolipelinäyte:
Berwald heräsi aamusta ja tuijotti sumeaa kattoa. Öiset unet olivat lähinnä kokelma epämielyttäviä muistoja. Berwald nousi hitaasti ylös, ja tavoitteli kädellään yöpöydällä olevia silmälaseja, jotka ruotsalainen laittoi päähänsä. Jo selkeni, haukotteli Berwald ja nousi istumaan sängynreunalle, nousten siitä hitaasti seisomaan, venytellen samalla. Berwald seisoi hetken hiljaisuudessa. Kotona ei ollut muita. Sealand oli veljensä luona käymässä, eikä Tinokaan... Berwald ravisteli nuo ajatukset päästään, ja lähti kävlemään keitiön suuntaan. Samalla hän ohitti IKEA lipaston, ja kohtasi siinä monet tutut henkilöt kehystetyissä kuvissa. Niinkuin joka aamu. Berwald kumartui lähemmäksi katsomaan niitä. Hän yleensä meni ohi ja korkeintaan vilkaisi, eikä hän enään muistanut edes millaisia kuvat tarkalleen olivat. Niissä olivat useimmiten Tanska, Norja, Suomi ja vielä nuori Islanti, joka istui Norjan läheisyydessä useimmissa kuvissa. Kuvia oli myös Sealandista. Berwald katsoi yhtä kuvaa, jossa oli Tino. Tino joka hymyili ja katsoi kameraan. Tinon vieressä oli myhäilevän näköinen Tanska, jonka Berwald olisi halunnut leikata kuvasta pois, mutta oli jostain syystä päättänyt jättää sen tekemättä. Eihän Tanska nyt aikoihin ollut mitään pahaa tai ärsyttävää tehnyt. Berwald kosketti kevyesti kuvan lasipintaa Tinon täydellisten kasvojen kohdalta, ja punastui hieman. Olipa ikävä jo kova. Voisihan sitä soittaa, muttei keksisi mitä sanoa. Berwald huokaisi syvään ja käveli keittiöön keittämään kahvia. Pian kahvinkeitin porisikin hiljaa, ja Berwald vilkaisi matkapuhelintaan. Ainoastaan erittäin virallinen muistutus pomolta. Berwald näpytteli nopean vastauksen, ja katseli sitten ulos ikkunasta Tukholman aamuun. Hän kaipasi seuraa. Jopa Tanska kelpaisi nyt. Berwald hymähti pienesti. Ulkona oli lunta ja puolisen metriä, ja lisää satoi. Näyttihän se kauniilta, ja Berwald nautti talvesta, mutta saisi se kevät jo tulla.

//hejsan there, toivottavasti tämän nyt on edes jotenkin Berwaldia ^^; ja tiedän, että tuo 'minä' teksti ei ole ehkä ihan täysin Berwaldia kun se ei mutise siinä tai mitään, mutta halusin nyt tehdä siitä kuitenkin selkeän asiallisen... Peleissä Berwaldilta tuskinpa kuuluu ihan noin pitkiä reploja oAo; Toivottavasti tämä nyt kelpaa anyways... Ja vielä pahoitteluni kliseisestä pelinäytteestä, en tiedä mitä tapahtui xD//
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Berwald Oxenstierna - Ruotsi Empty
ViestiAihe: Vs: Berwald Oxenstierna - Ruotsi   Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyMa Helmi 28, 2011 12:53 am

Hyvää työtä, hakemus hyväksytty. Tervetuloa foorumille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Berwald Oxenstierna

Berwald Oxenstierna


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 28.02.2011

Berwald Oxenstierna - Ruotsi Empty
ViestiAihe: Vs: Berwald Oxenstierna - Ruotsi   Berwald Oxenstierna - Ruotsi EmptyMa Helmi 28, 2011 2:35 am

Hee, kiitosta kovasti ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Berwald Oxenstierna - Ruotsi Empty
ViestiAihe: Vs: Berwald Oxenstierna - Ruotsi   Berwald Oxenstierna - Ruotsi Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Berwald Oxenstierna - Ruotsi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Berwald Oxenstierna

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Uudet Hahmot :: Hakemukset-
Siirry: