Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Karjala - Aino Väinämöinen EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Karjala - Aino Väinämöinen EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Karjala - Aino Väinämöinen EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Karjala - Aino Väinämöinen

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Karjala - Aino Väinämöinen Empty
ViestiAihe: Karjala - Aino Väinämöinen   Karjala - Aino Väinämöinen EmptyPe Helmi 11, 2011 4:46 pm

Nimi: Aino Väinämöinen
Maa: Karjala (Tiedän, ettei Karjala ole oma valtionsa, mutta eihän Sealandiakaan ole hyväksytty varsinaiseksi valtioksi...)
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 24

Ulkonäkö: http://crazyinso.deviantart.com/gallery/#/d2xm7o7 Kuva on vanha ja arsesta, piirrän paremman sitten joskus, anteeksi.

Minä: Päivää! Mukav saa'a vierait pitkäst aikaa! Olen Aino Väinämöine, hausk tutustua. Ottaisitteko kahvia? Miull on piirakk uuniss, saatte maistaa jos maltatte oottaa hetke. Ai, kertoisink miusta ittestäni vähä? No, mie olen tälläne karjalais-tyttö, ei kai mius mitään nii ihmeellist oo... Ku en mie nii paljoo pois kotookaa oo nii leivon ja laitan ruokaa aik paljo. Välill käyn Suomess asti perhett kattomass, ku Tino ei kauheest tykkää tull tänne Karjalan perukoill, poik parka. Kylhä mie sen ymmärrän, mut olisha iha mukava heitki nähä useemmi. Nii, siis perheeseeni kuuluu Tino ja Kielo Väinämöine, jos en viel maininnu.
Muista mie viel hyvi sen ku Tino ja Ivan miust taisteli, tai ehk kuitenki enemmi Tinost. Se oli kyl kauhiaa, ku emmie oikee voinu paljoo tehä Tino hyväks, ja se sattu nii kauhiasti, ku Ivan ny on semmone ku se on, ni eihä mu maista paljo jäljel jäänykkää se höykytykse jälkee. Sit se meni rakentaa niit kauheit kerrostaloi ja jyrää metät... Onneks mie en joutunu sellasee kerrostaloo, ku sain pitää vanha tupani ku lupasin oll kapinoitsematt suurt Venäjää vastaa.
Mut iha rauhallist eloo mie tääl elelen, ja olen aika rauhas saanu sen soan jälkee oll. Miun arki kuluu mukavast kotii hoitaess ja sisaruksist huolehties, ett ei mull nii paljo valittamist oikee oo... Kyl mie vaa vähä oon hualissani täst maailma menost...

Roolipelinäyte: Aino heräsi aamulla auringon ensisäteisiin ja sen suuremmin vetkuttelematta nousi sängystään jäseniään ojennellen. Nainen puki päälleen ja harjasi hiuksensa samalla kun asteli pienen tupansa uunin äärelle. Hän asetti luisen kampansa pienelle pöydälle uunin vieressä ja alkoi lappaa halkoja pesään. Hetken tulitikkujen raapimisen jälkeen puut jo syttyivät, eikä jestänyt kauaakaan kun huoneessa oli mukavan lämmin. Nainen suoristautui, laittoi uunin luukun kiinni ja meni laittamaan kenkänsä jalkaan. Hän avasi ulko-oven ja astui syksyisten Karjalan kankaitten keskelle. Aino haki pikaisesti maitoa navetan varastosta ja palasi sisälle. Asetettuaan tonkan pöydälle, hän huokaisi.
"Aika aloittaa leipominen että saan kaiken valmiiksi ennen huomista lähtöä!"
Aino otti esiliinan naulasta ja kaivoi vehnäjauhot kaapista, jonka jälkeen hän pyyhki pöydän jotta leipomisalusta olisi puhdas, ja otti kylmäkomerosta eilen vaivatun taikinan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Karjala - Aino Väinämöinen Empty
ViestiAihe: Vs: Karjala - Aino Väinämöinen   Karjala - Aino Väinämöinen EmptyLa Helmi 12, 2011 12:42 am

Hihhei, Väinämöisten perhe se vaan kasvaa Smile (ja minun lienee turha sanoa onko tämä hyväksytty vai hylätty, rakas Admin)^^
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Karjala - Aino Väinämöinen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Uudet Hahmot :: Hakemukset-
Siirry: