Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Raúl Casado EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Raúl Casado EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Raúl Casado EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Raúl Casado EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Raúl Casado EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Raúl Casado EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Raúl Casado EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Raúl Casado EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Raúl Casado EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Raúl Casado

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Raúl Casado




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 18.12.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Santiago

Raúl Casado Empty
ViestiAihe: Raúl Casado   Raúl Casado EmptyLa Joulu 18, 2010 3:30 am

NIMI Raúl Casado
IKÄ 17
LUOKKA-ASTE 2
LYHYT KUVAUS Tere. Olen Raúl Casado, mutta sanokaa Raul vaan. Olen 17 vuotias ja pituutta minulta löytyy 170 cm. Olen aika arka ja viihdyn hyvin yksin, ei sillä etteikö seura kelpaisi. Ihan vaan, että jos sitä on liikaa, alkaa ahdistaa. Minä ainakin ahdistun helposti. En tiedä voiko minua sanoa hauskaksi. En oikein osaa pitää hauskaa, tai tiedä miten sitä pidetään... Tai jotain. Olen rauhallinen ja asiallinen, vaikken mikään supersivistynyt. Ärsyynnyn/suutun ja loukkaannun aika helposti. Tutustuminen muihin vie minulta varmasti aikaa, sillä en ole niitä jotka menevät heti käsipäivää-tyylillä tervehtimään jokaista vastaan tulevaa. Jos minuun tutustua haluaa, joutuu valitettavasti itse tekemään aloitteen, olen sen verran ujo tai... Pelkuri. Juu, niinhän se oli. ”Pelkuri” on aika yleinen haukkumanimi tai oikeastaan kutsuma nimi meikäläiselle. Sillä minua kutsuttiin jopa kotona. En kuitenkaan voi luonteelleni mitään ja jos en kelpaa sellaisena kuin olen, ole hyvä ja etsi seuraa jostain muualta. Vaikka olenkin pelkuri, minulta löytyy rohkeutta pitää kiinni päätöksistäni ja kulkea omia teitäni. Yleensä jos päätän jotain, minä myös pidän päätökseni, riippu toki kuinka iso se on. Isoja päätöksiä minä en kuitenkaan usein tee. Kotonakaan minulla ei ollut kovinkaan paljon sananvaltaa ja olen jo aikalailla tottunut siihen, että joku päättää asioista puolestani. Kenenkään käskyläiseksi en kuitenkaan rupea, vaikka maksettaisiin. Sen verran itsenäinen olen.
En ole mikään tappelupukari, ratkaisen asiat mielummin järjellä kuin voimalla. Voimaan turvaudun vain jos järki ei riitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Raúl Casado
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Kotitalousoppilaitos :: Profiilit-
Siirry: