Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Raúl Casado - Chile EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Raúl Casado - Chile EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Raúl Casado - Chile EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Raúl Casado - Chile EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Raúl Casado - Chile EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Raúl Casado - Chile EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Raúl Casado - Chile EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Raúl Casado - Chile EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Raúl Casado - Chile EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Raúl Casado - Chile

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
R.C
Vierailija




Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile EmptyLa Joulu 18, 2010 2:16 am

NIMI Raúl Casado
KUTSUTAAN Raul
MAA Chile
SKP Mies
IKÄ 17

ULKONÄKÖ Raul on pituudeltaan 170 cm ja hänellä on lyhyet, epäsiistit mustat hiukset. Poika pukeutuu harmaan sinertävään univormuun, mustilla hanskoilla ja saappailla. Käsivarressaan, melkein olkapään juuressa, hän pitää sidottuna pientä kankaan palasta jolla on Chilen lipun värit ja kuvioinnit. Silmät ovat väriltään vihreät.

MINÄ Tere. Olen Raúl Casado, mutta sanokaa Raul vaan. Olen 17 vuotias ja luonteeltani... No miten se nyt pitäisi selittää? Olen aika arka ja viihdyn hyvin yksin, ei sillä etteikö seura kelpaisi. Ihan vaan, että jos sitä on liikaa, alkaa ahdistaa. Minä ainakin ahdistun helposti. En tiedä voiko minua sanoa hauskaksi. En oikein osaa pitää hauskaa, tai tiedä miten sitä pidetään... Tai jotain. Olen rauhallinen ja asiallinen, vaikken mikään supersivistynyt. Jos teitä kiinnostaa mitä mieltä muista olen... En oikein tiedä mitä vastata. En ole oikein tavannut muita valtioita, paitsi Espanja, Argentiina ja Brasilia. Minä en osaa arvioida ihmisiä ensimmäisellä katseella, mutta veikkaisin, että kaikki täällä ovat enemmän tai vähemmän mukavia. Tutustuminen muihin vie minulta varmasti aikaa, sillä en ole niitä jotka menevät heti käsipäivää-tyylillä tervehtimään jokaista vastaan tulevaa. Jos minuun tutustua haluaa, joutuu valitettavasti itse tekemään aloitteen, olen sen verran ujo tai... Pelkuri. Juu, niinhän se oli. ”Pelkuri” on aika yleinen haukkumanimi tai oikeastaan kutsuma nimi meikäläiselle. Sillä minua kutsuttiin jopa kotona. En kuitenkaan voi luonteelleni mitään ja jos en kelpaa sellaisena kuin olen, ole hyvä ja etsi seuraa jostain muualta. Vaikka olenkin pelkuri, minulta löytyy rohkeutta pitää kiinni päätöksistäni ja kulkea omia teitäni. Yleensä jos päätän jotain, minä myös pidän päätökseni, riippu toki kuinka iso se on. Isoja päätöksiä minä en kuitenkaan usein tee. Kotonakaan minulla ei ollut kovinkaan paljon sananvaltaa ja olen jo aikalailla tottunut siihen, että joku päättää asioista puolestani. Kenenkään käskyläiseksi en kuitenkaan rupea, vaikka maksettaisiin. Sen verran itsenäinen olen.
En ole mikään tappelupukari, ratkaisen asiat mielummin järjellä kuin voimalla. Voimaan turvaudun vain jos järki ei riitä.

No, eiköhän siinä ollut ihan tarpeeksi minusta?

PELINÄYTE Raul oli aloittanut päivänsä normaaliin tapaan aamukävelyllä. Jos oli huolen aiheita tai jotain muuta häiritsevää, aamukävely auttoi usein. Ainakin Raulin kohdalla. Hän ei ollut nukkunut viime yönä hyvin joten oli nyt tavallista aikaisemmin likkeellä. Raul käveli hetken ja istui sitten koulun pihalla olevalle penkille. Hän risti kädet rinnalleen ja jäi tuijottamaan taivasta, maata, kaikkea sitä mikä nyt sattui silmiin osumaan. Poika sulki hetkeksi silmänsä; hiljaisuus auttoi häntä rauhoittumaan. Tuuli suhisi hiljaa ja muutama lintu lenteli ympäriinsä laulujaan viserren. "Jaaha.." Raul tokaisi hiljaa ja nousi seisomaan. Ulkona alkoi tulla viileä, eikä hän halunnut palella. Hetken Raul vielä tutki koulun pihaa katseellaan ja otti sitten suunnakseen koulun lämpimät sisätilat.
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Vs: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile EmptyLa Joulu 18, 2010 3:12 am

Hakemus hyväksytty! Tervetuloa foorumille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Vs: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile EmptyLa Joulu 18, 2010 4:03 pm

Jäi varaus tekemättä -.-' Mutta ei haittaa! Tervetuloa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Raúl Casado




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 18.12.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Santiago

Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Vs: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile EmptyLa Joulu 18, 2010 6:02 pm

Arh, anteeksi kauheasti! Tiesin, että unohdin jotain tärkeää XD siis pahoitteluni..
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Vs: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile EmptyLa Joulu 18, 2010 7:53 pm

Joo ei se haittaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Sponsored content





Raúl Casado - Chile Empty
ViestiAihe: Vs: Raúl Casado - Chile   Raúl Casado - Chile Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Raúl Casado - Chile
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Uudet Hahmot :: Hakemukset-
Siirry: