Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Matthew Williams (Kanada) EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Matthew Williams (Kanada) EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Matthew Williams (Kanada) EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Matthew Williams (Kanada) EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Matthew Williams (Kanada) EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Matthew Williams (Kanada) EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Matthew Williams (Kanada) EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Matthew Williams (Kanada) EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Matthew Williams (Kanada) EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Matthew Williams (Kanada)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Matthew Williams

Matthew Williams


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.12.2010

Matthew Williams (Kanada) Empty
ViestiAihe: Matthew Williams (Kanada)   Matthew Williams (Kanada) EmptyTi Joulu 14, 2010 11:37 pm

Nimi: Matthew Williams
Maa: Kanada
Sukupuoli: Mies
Ikä: tarkkaa ikää ei ole tiedossa, mutta ulkonäöllisesti Kanada näyttää noin 16-17 -vuotiaalta.

Ulkonäkö: Kanada muistuttaa ulkonäöllisesti hyvin paljon vanhempaa veljeään Amerikkaa. Pojalla on laineikkaat, kaksiväriset hiukset, jotka ovat päältä vaaleat ja alta oranssihtavat. Otsan kohdilla on myös huomattavissa selkeä "kiehkura". Silmät ovat valaistuksesta riippuen joko siniset tai violetit ja Kanada käyttää veljensä tavoin silmälaseja. Useiden muiden valtioiden tapaan Kanada pukeutuu aina välillä omaan uniformuunsa, johon kuuluu muun muassa karvakauluksellinen, noin polviin asti yltävä takki, vaaleat housut, paksut hansikkaat ja saappaat. Tavallisten silmälasien lisäksi Kanadan otsalla voi myös nähdä niin sanotut gogglesit. Kun Kanada haluaa pukeutua rennommin, hän vetää tavallisesti päälleen hupparin, jonka etupuolta koristaa Kanadan lipun ja vaakunan tunnus, vaahteranlehti sekä mukavan rennot housut.

Minä: U-uh.. M-miksi tässä pitää olla tällainenkin kohta? ._.;; A-apua.. No tuota, varmaan huomaattekin, että olen aika u-ujo.. Ja t-toisin kuin äänekäs isoveljeni Amerikka, o-olen paljon hiljaisempi ja rauhallisempi. I-inhoan myös tappelemista y-yli kaiken, koska sillä tavoin ei oikeasti saa r-ratkaistua minkäänlaisia tilanteita, p-puhuminen on aina parempi vaihtoehto. Koska muistutan ulkonäöllisesti todella paljon veljeäni, j-joudun aika usein vastuuseen hänen virheistään.. A-Amerikka ei itse osaa ottaa vastuuta teoistaan, joten minä joudun vastaamaan niistä.. Se ei ole ollenkaan hauskaa.. E-eikä kyllä sekään, että aina kun Amerikka ei ole p-paikalla, kaikki muut unohtavat, e-että minä olen edes olemassa.. Se on a-aika alentavaa.. M-minulla on myös lemmikkijääkarhu Kuma.. Äh, mikä sen nimi nyt taas olikaan? Ah! Kumajirou! P-pidän todella paljon myös vaahterasiirapista ja jäätelöstä.

Roolipelinäyte: Kanada huokaisi ties kuinka monennen kerran sen illan aikana. Osa valtioista oli kokoontunut käymään neuvotteluja jostakin sellaisesta asiasta, josta Kanada ei ollut saanut selvyyttä ja jota muut valtiot eivät olleet välittäneet selittää hänelle edes silloin, kun hän oli siitä erikseen kysynyt. Neuvottelun alussa Kanada oli vielä istunut muiden seurassa pyöreän pöydän ympärillä, mutta kun neuvottelujen alkuun oli enää viisi minuuttia, joku toinen oli vallannut hänen tuolinsa huomioimatta lainkaan, oli Kanada katsonut paremmaksi siirtyä syrjemmälle. Huoneen täytti äänekäs puheensorina pöydässäolijoiden esitellessä omia mielipiteitään. Kanadan kasvoille kohosi turhautunut ilme hänen vanhemman veljensä Amerikan ollessa suurimman osan ajasta eniten äänessä. Toisaalta kaikki muutkin puhuivat enemmän tai vähemmän toistensa päälle, eikä varmaan kukaan tiennyt tai ollut varma siitä, mitä vierustoveri oli hetkeä aikaisemmin sanonut.

Kanada pudisteli päätään ja silitti hajamielisesti lemmikkijääkarhunsa Kumajiroun vaaleaa turkkia. Karhun kasvoilla oli yhtä turhautuneen oloinen ilme kuin Kanadankin kasvoilla, mutta todennäköisesti jostain aivan muusta syystä. Vaikka toisaalta, senkin korvia riipi jo kuunnella tuota huutokilpailua. "Lähdetään Kumar.. Kumajirou.. Ei meitä tarvita täällä.." Hitaasti Kanada kohottautui jaloilleen ja asteli ovelle kenenkään estelemättä. Käytävän puolella Kanada huokaisi jälleen.

Miksi hänet edes kutsuttiin, mikäli hän ei ollut tervetullut?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Matthew Williams (Kanada)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Kotitalousoppilaitos :: Profiilit-
Siirry: