Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Froya Gunnleif - Färsaaret

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Aozora
Vierailija




Froya Gunnleif - Färsaaret Empty
ViestiAihe: Froya Gunnleif - Färsaaret   Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyTo Joulu 09, 2010 10:19 pm

Nimi: Froya Gunnleif
Lempinimi: Roy
Maa: Färsaaret
Sukupuoli: tyttö
ikä: 19

Ulkonäkö: Färsaaret, eli Roy, on noin 175 cm pitkä nuori nainen, joka omaa myöskin vaaleat hieman ylitse olkapäiden ulottuvat hiukset ja siniset silmät. Froyan iho on normaalia kalpeampi, mutta hänen poskensa ja huulensa ovat sitäkin punaisemmat. Tämä neitonen pukeutuu hienoissa tilanteissa takkiin, joka on tyylitelty ja naisellisempi versio hänen veljensä, Tanskan, takista; takki on polvitaipeeseen yltävä ja valkoinen, napit vuorotellen punaisia ja sinisiä, kaulus sininen ja hihansuut punaiset. Färsaaret käyttää myös hyvin Tanskamaista hattua, johon on kiinnitetty kolme sulkaa; sininen, punainen ja valkoinen. Hänen saappaansa ovat melkein polveen yltävät ja nekin valkoiset, koristettuna sinisillä ja punaisilla napeilla.
Vapaa-ajallaan Färsaaret käyttää useimmiten lampaanvillasta kudottua villapaitaa ja muutenkin rentoa asua. Ulkoilmassa hän suosii villaisia lapasia ja kaulahuivia. Useimmiten neidin tunnistaa samalla uhmakkaasta ja surullisesta katseesta.

Minä: Hei, minä olen Färsaaret, eli lammassaaret. Oikeasti olen Froya Gunnleif, mutta edustan Färsaarten autonomista aluetta... Oikeastaan haluaisin oman valtion, mutta isoveljeni Tanska on niin itsekäs ja p-, tai noh... se ei sovi lasten korville.
Periaatteessa minulla on kolme veljeä; Tanska, Norja ja Islanti. Lisäksi minulle läheisiä henkilöitä ovat muut Pohjoismaat, Englanti ja Irlanti. Heistä eniten poidän varmaankin veljistäni -paitsi Tanskasta!- Suomesta ja Englannista...
Norjasta ja Islannista siksi, että he ovat veljiäni ja Englannista taas siksi, että hän suojeli minua kerran Saksalta... Sitten taas Suomelle on helppo puhua asioitaan, koska hänkin on ollut autonominen alue! Ruotsikin on kai ihan OK, mutta tooosi hiljainen. Onhan Norjakin yleensä, mutta minulle hän puhuu useinkin.
Valtiot joista en pidä, ovat tietysti Saksa, Venäjä ja Tanska, mutta jos ei siitä aiheesta sitten enempiä jaaritteluja...

Luonteeltani olen useimmiten kovinkin hyökkäävä ja puolustuskykyinen -ainakin vieraassa seurassa. Tuttujen kanssa sitten olen hiljaisempi ja rauhallisempi (Tanska on poikkeus!) Itsekseni ollessani soitan viulua ja hemmottelen lemmikkilammastani Kineä, joka on noin puolimetriä korkea ja samanverran pitkä, musta lammas...
Sitten tarkemmin, miksi vihaan Tanskaa;
1. Hän on ärsyttävä.
2. En saa omaa valtiota.
Ja siinä se oli! Kaikki vain oli niin paremmin silloin, kun esimerkiksi Englanti oli miehittämässä kahdeksaatoista saartani...

Kiitos kun jaksoit kuunnella säälittävää lörpötystäni.

Roolipelinäyte:
Vaaleahiuksinen tyttö juoksi kyynelten sumentamin silmin kohti merenrantaa. Hän pysähtyi jäisen kallion reunalle ja istui eräälle kielekkeelle. Kyyneleet tipahtelivat valkoiselle takille ja musta lammas kiehnäsi vasten tytön kylkeä. "Hylätty peruslain vastaisena!" kivahti autonomian saanut alue ja löi kiveä allaan pelästyttäen samalla lemmikkinsä.
"Vaikka äänestystulos oli selvääkin selvempi!" tuhahti Färsaaret inhoten ja nosti villakasan syliinsä. Kädellään hän silitteli lammasta ja mutisi jotakin itsekseen.

"Olet muutenkin oikea sukusi musta lammas" hän matkin Tanskan aikaisempia sanoja "Ja samalla Norja-veli kuitenkin näytti olevansa eri mieltä! Itse hän on musta lammas!" Tumma eläin tytön sylissä piti murahdusta muistuttavan äänen ja tyttö hymyili yllättyneesti.

"Ei, et sinä!" hän nauroi surullisen nuotin saanutta naurua ja tuijotti meren taakse kohti veljensä valtiota. "Vaan hän..."

//Toivottavasti oli riittävä näin OC-hahmollekkin Wink//
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Froya Gunnleif - Färsaaret Empty
ViestiAihe: Vs: Froya Gunnleif - Färsaaret   Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyTo Joulu 09, 2010 11:37 pm

Ha-haa! En olekaan ainoa veljensä varjossa elävä! (Hyväksytty, onnea! Tervetuloa pelaamaan) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Froya Gunnleif - Färsaaret Empty
ViestiAihe: Vs: Froya Gunnleif - Färsaaret   Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyPe Joulu 10, 2010 4:58 pm

Tälläistä minä odotinkin! Hyvä Very Happy

Tervetuloa, Froya, ottaisitko teetä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Froya Gunnleif




Viestien lukumäärä : 52
Join date : 10.12.2010
Paikkakunta : Ruudun takana

Froya Gunnleif - Färsaaret Empty
ViestiAihe: Vs: Froya Gunnleif - Färsaaret   Froya Gunnleif - Färsaaret EmptyLa Joulu 11, 2010 4:04 pm

Tee käy hyvin, kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Froya Gunnleif - Färsaaret Empty
ViestiAihe: Vs: Froya Gunnleif - Färsaaret   Froya Gunnleif - Färsaaret Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Froya Gunnleif - Färsaaret
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Uudet Hahmot :: Hakemukset-
Siirry: