Altertalia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Altertalia

Hetalia-roolipeli suomalaisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Se on nyt LOPPU.
Alfred F. Jones EmptyKe Syys 14, 2011 6:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» 2011 Traconiin tulossa ekaa kertaa
Alfred F. Jones EmptyKe Elo 24, 2011 4:26 am kirjoittaja LuffyBon

» Kirjasto~
Alfred F. Jones EmptySu Heinä 24, 2011 2:54 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Durrhurr =3=
Alfred F. Jones EmptySu Heinä 24, 2011 2:47 am kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Varaukset Tänne!
Alfred F. Jones EmptyLa Heinä 16, 2011 9:42 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Varaus
Alfred F. Jones EmptyLa Heinä 16, 2011 9:41 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

» Elämä voittaa!
Alfred F. Jones EmptyKe Kesä 22, 2011 3:23 pm kirjoittaja Froya Gunnleif

» Puistossa
Alfred F. Jones EmptyTo Maalis 10, 2011 11:16 pm kirjoittaja Tino Väinämöinen

» Hetken rauhaa?
Alfred F. Jones EmptyTo Maalis 10, 2011 5:57 pm kirjoittaja Arthur Kirkland

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

 

 Alfred F. Jones

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kaeru
Vierailija




Alfred F. Jones Empty
ViestiAihe: Alfred F. Jones   Alfred F. Jones EmptyMa Joulu 06, 2010 3:18 am

Nimi: Alfred F. Jones
Maa: Yhdysvallat/Amerikka
Sukupuoli: Mies
Ikä: 19

Ulkonäkö: Alfred on 177 senttimetriä pitkä. Hän omaa lyhyet, vaaleat hiukset, jotka yltävät takana juuri ja juuri niskan taakse ja edessä suunnilleen korvien tasolle. Silmät hänellä ovat siniset, ja hän käyttää ohutsankaisia silmälaseja. Yleisesti hän pukeutuu vihertävään univormuun, jonka alla on valkoinen kauluspaita. Lisäksi univormun päällä on ruskea nahkatakki, jonka vasemman puoleisessa rinnuksessa on ympyrän sisällä oleva tähti ja takana numero viisikymmentä.

Minä: Hei, olen Alfred F. Jones, paremmin minut tunnetaan Amerikkana! Tärkein asia joka minusta tulee tietää on, että olen sankari! Jos muita yhtään kuuntelee, olen kuulemma ärsyttävä, äänekäs ja typerä, mutta heitä nyt on turha kuunnella. Asun Tonyn kanssa, hän muuten on avaruusolento, joten turha edes väittää, ettei niitä ole olemassa! Ja… pelkään haamuja, mutta siitä nyt ei tietämättömille tarvitse sanoa mitään. Pidän teknologiasta, hampurilaisista ja Coca colasta. En pidä… no, Englannin ruuista ainakaan.

Roolipelinäyte:
Jos lähistöllä asuvat ihmiset eivät olisi jo tottuneet siihen, Alfred F. Jonesin talosta kuuluva karjunta olisi saanut heidät aika varmasti soittamaan poliisit paikalle. Mutta se oli vuosien mittaan jo käynyt melkeinpä rutiiniksi. Talon omistaja itse istui sohvallansa, pimennetyssä huoneessa, aiheuttaen tuon huudon. Ja Kanada yritti turhaan saada veljeänsä rauhoittumaan. Vasta tajuttuaan aukaista verhot ja sulkea television, Amerikkana tunnettu mies lopulta hiljeni, vaikka paniikki ja pakokauhu näkyi yhä hänen kasvoiltaan. Joka kerta sama asia, eikä hän vieläkään ollut tajunnut jättää kauhuelokuvia sikseen. Ja tuskin tulisi lähiaikoina niitä hylkäämäänkään.
’’Minä…’’, Kanada ei ehtinyt edes kunnolla aloittaa puhumistaan, kun Amerikka jo hyppäsi ylös ja läimäytti kätensä yhteen.
Tämän jälkeen hän suuntasi keittiöön ja olohuoneeseen jäänyt Kanada tiesi varsin hyvin mitä varten. Pian Alfred palasikin olohuoneeseen, kädessään juuri avattu Coca cola pullo. Äskeinen välikohtaus ei vaikuttanut enää haittaavan häntä. Ehkä syynä oli se, että kello läheni vasta kahta päivällä, kuka tietää. Hän lähti kuitenkin astelemaan pihalle, huomioimatta Kanadaa tai pöydälle jäänyttä limsapullojen pinoa

Tuosta näytteestä tuli kyllä aika kliseinen, mutta en nyt onnistunut mitään järkevääkään keksimään... Pahoittelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
poistoon
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 120
Join date : 20.10.2010

Alfred F. Jones Empty
ViestiAihe: Vs: Alfred F. Jones   Alfred F. Jones EmptyMa Joulu 06, 2010 3:27 am

Great job! Voit nyt tehdä nickin Amerikalle ja ryhtyä mukaan pelaamaan. Tervetuloa joukkoomme! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arthur Kirkland
Admin
Arthur Kirkland


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 18.10.2010
Paikkakunta : Manchester, England (Shenzhen, China)

Alfred F. Jones Empty
ViestiAihe: Vs: Alfred F. Jones   Alfred F. Jones EmptyMa Joulu 06, 2010 5:17 pm

Alfred! <3 Pääsit vihdoinkin luokseni!

Tervetuloa. Ottaisitko teetä? Hetkinen... Mitä vikaa ruuissani on?! (tosinsanoen, otan sinut ilolla vastaan XD)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://altertalia.palstani.com
Sponsored content





Alfred F. Jones Empty
ViestiAihe: Vs: Alfred F. Jones   Alfred F. Jones Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Alfred F. Jones
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Alfred F. Jones

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Altertalia :: Uudet Hahmot :: Hakemukset-
Siirry: